Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Seikolla mennään! Tuli hommailtua uusi silikoni mikälie ranneke tähän.
12100819.jpg

Laitetaan samalla hieman lumekuvaa.
12100820.jpg

Modattu Seiko tuli tänään postista ja samantie ranteeseen. Nyt ymmärrän miksi nato-rannekkeet ovat suosittuja.. ovat hyvännäköisiä sekä todella mukavan tuntuinen.

2e1g0om.jpg

Tänään ensimmäistä kertaa ranteessa.

skz19c.jpg

@Svengihirvi

Oletko kokeillut paksunahkainen ranneketta Breitlingin kanssa? Se saattaa näyttää paremmalta kuin teräsrannekkeen kanssa.

@Binh

Jo vain. Valikoimasta löytyy alligaattorinnahkainen "Breitling-style" ranneke. En raatsinut ostaa orkkista, kun tämän sai suurin piirtein alkuperäisen lehmännahan hinnalla. Olen samaa mieltä ulkonäöstä, mutta teräs on mielestäni mukavampi ja huolettomampi. Tavallaan tekisi mieli ostaa ehta Breitlingin ruskea lehmännahka, mutta epäilen tulisiko sitä kuitenkaan käytettyä. Arvokas nahkaranneke vähän syö ideaa vesitiiviistä huolettomasta kellosta.

Kumiranneke sopisi tähän mielestäni erinomaisesti, eritoten Ocean Racer tai Diver Pro I. Valitettavasti kumi ärsyttää ihoa sen verran, etten oikein voi käyttää.

IMG_4201.jpg

IMG_4245.jpg

Nahkarannekkeiden keskikäyttöikä on 1v. päivittäisessä normaalikäytössä. Kovassa käytössä esim. uinti meressä, urheillessa, niin käyttöikä lyhennee puoleen. Mutta oikein hoidettuna se kuitenkin kestää jopa 18kk. Uskon, että alligaatorinahkaremmisi kyllä kestää hyvin. Jos se joutui veden kanssa kosketuksiin, niin kuiva sitä pyyheellä. Älä vaan kuivata sitä auringossa tai lämpöä tuottava laitteiden käyttäen.

Tuo alliremmi näyttääkin jo paljon paremmalta. En usko itsekään, että hyödyt kovinkaan enemmän orkkisremmillä.

Uuuteen päivään Maurice Lacroix Pontoksen kanssa...
002fdp.jpg

Seiko näyttää ajan tänään, huomenna ja ...
2013-04-23_11-20-48_732%20(1).jpg

Tällä mennään tänään ja ensi viikon perjantaihin saakka, elikkä parin viikon työreissulla.

wrist_shot_20130421_zps567336e1.jpg

Candinolla mennään vielä tämä vuosi... Kello on hieman iso minun ohkaseen ranteeseen, mutta eipä se nyt kamalasti haittaa.

dsc0463in.jpg

Tällä mentiin tämä päivä.

mu940p.jpg

Melodia sanoi:
Mun mielestäni nuo nato-rannekkeet tuo mieleen lasten kellon.

Itse olen tykästynyt Natoissa mm siihen että kellon ulkonäköä ja olemusta voi muuttaa nopeasti.
Natot ovat omassa kädessäni mukavampia kuin metalliranneke.

jyzzzy sanoi:
Tällä mentiin tämä päivä.

mu940p.jpg

Onnea! Voittaja on löytynyt. Tuo on vielä hullumman näköinen kun minun Hirsch-viritelmä...

12136320.jpg

:D

Jouni sanoi:
Onnea! Voittaja on löytynyt. Tuo on vielä hullumman näköinen kun minun Hirsch-viritelmä...

Odota vaan. Mulla on vielä yksi bonus.
:-)

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back