Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Kiitos Binh jeesistä. Eiköhän se tästä kun kopioi oikeen osoitteen..

Eipä mitään! :) Saatiin nauttia Railmasterin kuvasta.

Loukku sanoi:
Kiitos Binh jeesistä. Eiköhän se tästä kun kopioi oikeen osoitteen..

Errrrittäin hieno Railmaster!! :P Mahtaako olla 2502.52.00? Omega on onnistunut mielestäni kohtuullisen hyvin toteuttamaan Railmasterissa sellaisen jokapaikan kellon. Menee niin puvun kuin farkkujenkin kanssa ihan jees.

Tämä kyllä osui. It's a keeper :)
jy7evepa.jpg

Sami sanoi:
Tämä kyllä osui. It's a keeper :)
jy7evepa.jpg

Tuo on kyllä upea.
Muista tarjota myös täällä, jos meinaat joskus luopua. :)

Tiukutauku sanoi:
Errrrittäin hieno Railmaster!! :P Mahtaako olla 2502.52.00? Omega on onnistunut mielestäni kohtuullisen hyvin toteuttamaan Railmasterissa sellaisen jokapaikan kellon. Menee niin puvun kuin farkkujenkin kanssa ihan jees.

Kiitoksia vain tykkäämisistä, olen kyllä pitänyt tästä itsekin. Mukava ranteessa ja käykin vielä aika tarkasti. Tää on 2802.52.

Kiitoksia vain tykkäämisistä, olen kyllä pitänyt tästä itsekin. Mukava ranteessa ja käykin vielä aika tarkasti. Tää on 2802.52.
[/quote]

Niin eli tuo 2502.52 -malli on teräsrannekkeella ja tuo sun 2802.52 -malli nahkarannekkeella. Molemmissa sama koppa ja koneisto? Mikähän logiikka tossa Omegan numeroinnissa oikein on? Lähinnä kiinnostaa se, että löytyykö tuota kyseistä koppa-koneistoversiota vielä jollain muillakin numeroinneilla?

Niin eli tuo 2502.52 -malli on teräsrannekkeella ja tuo sun 2802.52 -malli nahkarannekkeella. Molemmissa sama koppa ja koneisto? Mikähän logiikka tossa Omegan numeroinnissa oikein on? Lähinnä kiinnostaa se, että löytyykö tuota kyseistä koppa-koneistoversiota vielä jollain muillakin numeroinneilla?
[/quote]

Numeroinnin logiikasta ei kyllä ole hajua, mutta samoja tiukuja löytyy vielä ainakin tyypeillä 2803.52 ja 2503.52. Lienevät teräs- ja nahkarannekkeella tauluilla 39,2mm. Sitten lisäksi 49mm, 2806.52 jne...

Kuntoilumilessä tänään rantessa neljänneskilon painoinen Planet Ocean....

12045349.jpg

Kyllä on nätti modattu Seiko. Ostitko se modattuna vai modasitko sen itse? Olen myös suunnittelut aloittaa modausta, kunhan löydän SNZH57 kellon.

Ei paskemmalta näytä tuo Hublot. Tästä jo meikäläinenkin näkee ajan mutta silti mulla ei oikein ole mielipidettä itse merkistä. Pitää käväistä siellä kaupassa tässä joku päivä niin saa valmistajasta vähän paremmän käsityksen ja hiukan perspektiiviä hommaan. Mielestäni Panerai sopi äijän ranteeseen paremmin mutta taas tohon autoon ehkä tuo Hublot.

vhild sanoi:
^Tuo taitaa olla modattu Seiko?
Näinhän se on modattu seiko 5. Ostin taulun parin vuoden takaisesta erästä jenkeistä. Vaihdatin taulun kellosepällä. Hirschin remmi on Stockalta. Ainakin omaa silmää miellyttävä kokonaisuus tuli.

Binh sanoi:
Kyllä on nätti modattu Seiko. Ostitko se modattuna vai modasitko sen itse? Olen myös suunnittelut aloittaa modausta, kunhan löydän SNZH57 kellon.
SNZH57:sta tein tällaisen. En raskinut vaihtaa taulua siihen. Alkuperäistaulussa oli sopivasti enemmän blingiä. Sopi kiiltävään mesh rannekkeeseen.
dsc00428ht.jpg

^Verrry nice! Kyllä meshissä on aina munaa. Ja Seikoissa käsittämätön hinta-/laatusuhde.

Tänään käytössä vintage Zenith 8)

23h7io5.jpg

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back