Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

No niin, pitkään jahkailemani hankinta on vihdoin tehty. 30vee syntymäpäivälahjaksi valikoitui Longines Conquest GMT sinisellä kellotaululla. Olen aika täpinöissäni ensimmäisesti automaattikellostani, vaikkei tämä mikään high end malli olekkaan. Erittäin tyylikäs ja kutkuttelee omaa estetiikan hermoani ihanan viehkosti.

Pirullisintahan tässä on se, että syntymäpäiviini on vielä muutama viikko aikaa ja olen rouvalle luvannut, etten lahjaani ota käyttöön ennen kuin varsinaisena juhlapäivänä. Unettomia öitä siis edessä. Tästä syystä kello on myös kuvassa väärässä ajassa ja päivyrikin näyttää mitä sattuu. Pitää viritellä ennen juhlallisuuksia :)

WP_20130603_01520130603221856_zps0317abbb.jpg

Enkä muuten pyytele anteeksi kännykkäkuvan laatua. Lumia920 ottaa pirun hyviä kuvia ja lisäilinpä vielä mauttomuuksissani efektiäkin peliin!

Sininen taulu on hieno!

Mä en ole tuota mallia ennen nähnytkään, joskin en ole Longinesia hirveän tarkasti koskaan seurannutkaan.
Todella hieno kello ja mukavaa vaihtelua niihin HydroConquesteihin, joita monilla näyttää kyseiseltä merkiltä olevan :)

Nyt ei ole kyse kellosta vaan hihnasta. Yiritin metsästää ruskeaa nahkahihnaa jossa olisi siniset tikkaukset ja aika laihoin tuloksin. Kalliita hihnoja olisi kyllä ollut muutamia ja customina niitä tietenkin saisi teetettyä, mutta koska kello on edullinen Panerai GMT homage, niin ei oikein tuntunut järkevältä käyttää hihnaan niin paljon rahaa. Mutta onneksi WUSilla joku vinkkasi Steve O Strapsin suuntaan ja sieltä löytyikin Grande-nimikkeellä oleva hihna, johon saa tikkaukset myös sinisenä. Hintaa hihnalle tulee kuluineen reilu 40€.
278104d1271873159-26mm-handmade-leather-strap-grande-5-6mm-thick-019.jpg

Tämmöinen Catorex tarttui käteen halpaan hintaan.

30l1o1t.jpg
99m6f5.jpg

^ Erittäin naisellisesti kaunis kello. Jos uskallat käyttää sitä, niin olet melkoinen kellomies! :P

Binh sanoi:
^ Erittäin naisellisesti kaunis kello. Jos uskallat käyttää sitä, niin olet melkoinen kellomies! :P

Hahhaa en aikonut sitä käyttää :D Eikä se edes toimi. Ostin hetken mielenjohteesta kun 20€ oli hinta.

Omega tuli taloon. Edellisestä onkin jo aikaa muistaakseni 12 vuotta...

1jq001.jpg

jkew sanoi:
Omega tuli taloon. Edellisestä onkin jo aikaa muistaakseni 12 vuotta...

1jq001.jpg

upea kello. harmikseni mun ranteeseen liian pieni >:(

Olen jo pari vuotta etsinyt itselleni kelloa jossa olisi vintage-tyyppinen soikionmuotoinen cushion-kuori. Sitten on ostoslistallani ollut sukeltajankello jossa olisi oranssi kellotaulu. Lisäksi olen fanittanut hieman Doxaa jo pari vuotta, jossa nuo asiat yhdistyvät. Nyt sitten aloin ajatuksista tekoihin ja joskus lähitulevaisuudessa Doxa 750T Professional löytää tiensä Suomeen.
21901d1156886343-doxa-sub-750t-professional-vs-breitling-seawolf-avenger-doxa-sub750t-professional-clive-cussler-edition.jpg

pesuri2_zpsac8a35c2.jpg

Tämmöinen tuli hankittua juuri. -tai no maksettua ainakin C:-)
Postitus vielä välissä.

Lähes Foorumin Limited Edition. Sama koneisto, koppa, taulu ja osoittimet super white lumella. Hihna UK:sta.

getat_01_zps5f518b01.jpg

Komentaja is here :gift :party

YePx.jpg

YePD.jpg

YeP0.jpg

Hetken arvoin hankintaa, mutta perustelin sen itselleni nopeasti kellon takaa löytyvän kotimaisuuden ja hyvin pienen rajoitetun tuotannon avulla.

Olen hypistellyt ja mallannut tuollaista komentajaa ja paria muuta SUFia. Ihan mukavia kelloja ja tyylikkään pelkistettyjä. Puhumattakaan tosiaan pienistä valmistussarjoista.

Missä noita S.U.F. kelloja on mahdollista nähdä ja ostaa? Minkälaisissa hintaluokissa nuo on?

9mm sanoi:
Missä noita S.U.F. kelloja on mahdollista nähdä ja ostaa? Minkälaisissa hintaluokissa nuo on?

Tässä ehkä yksi parhaista infoista, mitä Herra G. osaa tarjota liittyen Komentajaan:

http://home.watchprosite.com/?show=nblog.post&ti=433226

Jos olen oikein ymmärtänyt edullisimmat Komentajat ovat maksaneet ~1500e hintaluokassa. Ketjussa esitelty DLC-versio ei kuitenkaan ihan taivu tuohon C:-).

Uudesta tuotannosta löytyy tietoa myös Googlettamalla tai kysymällä valmistajalta. Kotisivuilta www.suf.fi ei nyt juuri löydy tietoa. Ehkä päivittyvät taas joskus.

Tuota Komentajaa ei taida saada enää uutena, tai sitten se koski tuollaista mustaa mallia jossa oli hiilikuitutaulu. Tiedä sitten saako enää esim. normaalilla teräskuorella. Nykyään perus SUFien listahinta on hieman päälle kahden tonnin. Oulun Korussa on myytävänä ainakin.

kr1234 sanoi:
9mm sanoi:

Tässä ehkä yksi parhaista infoista, mitä Herra G. osaa tarjota liittyen Komentajaan:

http://home.watchprosite.com/?show=nblog.post&ti=433226

Jos olen oikein ymmärtänyt edullisimmat Komentajat ovat maksaneet ~1500e hintaluokassa. Ketjussa esitelty DLC-versio ei kuitenkaan ihan taivu tuohon C:-).

Uudesta tuotannosta löytyy tietoa myös Googlettamalla tai kysymällä valmistajalta. Kotisivuilta www.suf.fi ei nyt juuri löydy tietoa. Ehkä päivittyvät taas joskus.
op sanoi:
Tuota Komentajaa ei taida saada enää uutena, tai sitten se koski tuollaista mustaa mallia jossa oli hiilikuitutaulu. Tiedä sitten saako enää esim. normaalilla teräskuorella. Nykyään perus SUFien listahinta on hieman päälle kahden tonnin. Oulun Korussa on myytävänä ainakin.

Kiitos. Pitääpä käydä joku päivä oulun korussa vilkasemassa miltä näyttävät.

Kävin toissa viikolla testaamassa Myrskyä (S.U.F:n uusinta sarjaa) Oulun Korussa. Kahden Myrskyn ohella esillä oli pari-kolme Sarpanevaa, kaksi Flying Finniä ja yksi muistaakseni Helsinki-sarjan kello. Myrsyn hinta oli n. 2,5t€. Tällä kertaa tuloillaan oleva perheenlisäys sai kortin pysymään taskussa :) Kannattaa ehdottomasti käydä fiilistelemässä kelloja paikan päällä.

Mustaa DLC-pinnoitettua hiilikuitukuviotua Komentajaa oranssilla sekuntiviisarilla tehtiin käsittääkseni 10 kappaleen sarja. Tämän hinta oli 2,4t€ kieppeillä. Normaaleja teräskomentajia sain ainakin vielä vuosi sitten suoraan pajalta.

Kannatta muuten tsekata sarpaneva watchesin facebook-sivut. Siellä on ihan hyvää settiä sarpanevan ja s.u.f:n kelloista.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Uusimmat ilmoitukset

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 229
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back