Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

Hyvän näköinen!
Ja hieno, erikoinen, materiaali.

Pientä iltapuuhastelua ... Seuraavan jo osaa tehdä ????
4d66145f0356fdbe9a98c7379b0032f8.jpg

Tämä on makea. Esittelepä tarkemmin. ????

Kerro lisää! Miten tuo lukko on toteutettu?

Tudor sai uuden rannekken.

qp5so3.png

Black Bay on kyllä niin pirun siisti kello 8) Toi ranneke on vähän saman näköinen kun se alkuperäinen vintage-look ranneke?

Sitä alkuperäisen tyyliä vähän hainkin.
Tuo keeperin väri ei istu mutta ei nyt ollut muun väristä sopivaa nahkaa käytettävissä.
No, ehtii sen vaihtaa kun sopiva palanen tulee kohdalle.

Mulla oli myös tuo quartz PRC 200 aikanaan. Siksi on tutun näköinen...:) menin tyhmä myymään sen pois vaikkei ollut edes oikestaan rahalle tarvetta.

Tää kiinakopio on automaattikoneella. Yllättävän laadukas mutta ei tää nyt ihan vedä vertoja aidolle.

:gift
Neljäpaikkainen kellolaatikko Stockmann.comista.

9ztcDLt.jpg

AP 15706, eli Forged Carbon Diver. Soveltuu mm. puutarhahommiin ja niiden jälkeiseen kahvitteluun (kotimaassa paahdettua perulaista tuplana):

17164732528_d759921812_b.jpg

17326340686_c917c91bc5_b.jpg

17166300719_dc5245e9f8_b.jpg

Arvoin hetken tämän ja keraamisen (AP 15707) välillä. Päädyin tähän, koska tämän valmistus lopetettu, on kevyt (100 grammaa, supermukava!) + taulu on on tehty pantografitekniikalla.

EDIT. Taulu siis tehty näin: https://www.youtube.com/watch?v=K0uW37FnCLM. Uusissa Divereissä (keraaminen ja uusi lasitakapohjainen teräksinen) on tehty prässäämällä tjsp.

Terv,
K

Sir Kemppil, herralla on ollut aika pirun hienoa settiä esillä viime aikoina!

Tuo AP diver oli itsellakin aivan loppusuoralla uutta hankintaa tehdessa. Hemmetin hieno.

Kiitokset, kiitokset.

Mulla oli aiemmin teräksinen vastaava (15703), mutta se oli aika top-heavy. Muuten kyllä hieno peli sekin.

Terv,
K

Seikon vanhaan World Time-kelloon tuli uusi lasi ja lasin ympärille bezel Filippiineiltä. Pakko oli ottaa kuva hienosta pakkauksesta - osat oli pakattu kuplamuovikuoren lisäksi kuvassa näkyvään vanerista tms viilusta selvästi itse tehtyyn "suojakuoreen".

25db04f2720eca34c7b7f888bb90f98e.jpg

Nyt kun itse kello vielä saapuisi Tullista. :D

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back