Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

Pitihän tuota 5172:n Patek 5980:aa rannettaa itsekin. Mahtava laite!
8y8u5aba.jpg

Ai että nämä Breitlingit kyllä hivelee minun silmää !!

Onnea uudesta hienosta hankinnasta !! Jos sitä joskus itsekin raaskisi tuollaista...

Nämä tuli mutta itse kello on vielä jossain Suomen ja Stadtbergenin välissä.

nappe74 sanoi:
Ai että nämä Breitlingit kyllä hivelee minun silmää !!

Onnea uudesta hienosta hankinnasta !! Jos sitä joskus itsekin raaskisi tuollaista...

Tämä on ilmeisesti juuri niitä makuasioita.
;-)

gypava6u.jpg

Pari päivää ranteessa viihtynyt.

Kautsusta eli raakakumista valmistettu Hirsch Accent-hihna saapui. Onhan todella pehmeä ja miellyttävä rannetuntuma.

RRR sanoi:
Kautsusta eli raakakumista valmistettu Hirsch Accent-hihna saapui. Onhan todella pehmeä ja miellyttävä rannetuntuma.

K0:n ranneke on samaa materiaalia (+myös Hirschiltä lähtöisin) ja on kyllä sanottava, että olen täysin samaa mieltä!

Tuota Koronan K0:laa kumirannekkeella sovittelin n vuosi sitten lentoasemalla ja täytyy sanoa, että olihan miellyttävä kokemus. Hinta taas ei ???. No onneksi tarvittaessa voi käyttää Koronan kalvosimia..

RRR sanoi:
Tuota Koronan K0:laa kumirannekkeella sovittelin n vuosi sitten lentoasemalla ja täytyy sanoa, että olihan miellyttävä kokemus. Hinta taas ei ???. No onneksi tarvittaessa voi käyttää Koronan kalvosimia..

Kaikki on aina kovin suhteellista. Ja pakkohan tähän perään on mainostaa, että markkinapaikalta tuosta alhaalta löytyy nyt jopa erittäin edullisesti ;) :D.

Olen kuluneella viikolla sekoillut rannekekaupoilla ja tänään postilaatikkoon oli tiputettu ensimmäinen satsi nahkaisia 20mm ja 22mm natoja. Näiden hihnojen laatu ja viimeistely on huippuluokkaa, niin kuin minä sen käsitän, eikä hintakaan päätä huimannut kun ajattelee noin 1-3% kellojeni hinnoista. Otin värejä eri ruskean sävyjä ja yhden mustan. Kuvassa myös äsken hankkimani pvd-solkinen Isofrane. Ensi alkuviikosta odotan vielä saapuvaksi nipun kankaisia natoja. Rannekkeiden vaihto on oiva keino laskea flippauskuumetta ja muun muassa tuo koruton Speedy saa kummasti lisää ranneaikaa! Kyllä niitä natoja voi pitää talvellakin :)

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1408125251.561596.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408125251.561596.webp
    142,8 KB · Katsottu: 83
  • ImageUploadedByTapatalk1408125283.560083.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408125283.560083.webp
    168,7 KB · Katsottu: 57

stts sanoi:
Olen kuluneella viikolla sekoillut rannekekaupoilla ja tänään postilaatikkoon oli tiputettu ensimmäinen satsi nahkaisia 20mm ja 22mm natoja. Näiden hihnojen laatu ja viimeistely on huippuluokkaa, niin kuin minä sen käsitän, eikä hintakaan päätä huimannut kun ajattelee noin 1-3% kellojeni hinnoista. Otin värejä eri ruskean sävyjä ja yhden mustan. Kuvassa myös äsken hankkimani pvd-solkinen Isofrane. Ensi alkuviikosta odotan vielä saapuvaksi nipun kankaisia natoja. Rannekkeiden vaihto on oiva keino laskea flippauskuumetta ja muun muassa tuo koruton Speedy saa kummasti lisää ranneaikaa! Kyllä niitä natoja voi pitää talvellakin :)

Hienoja! Mistä tilasit?

Britti Ebay:sta tilasin, vaikka euron kurssi onkin heikompi. Samalta myyjältä tilasin kaikki, "ilmainen" toimitus ja neljässä päivässä perillä! Ainiin ja jokaisen hihnan mukana tuli 3kpl oikean levyisiä ja asiallisia jousitappeja. Toinen natosatsi on Timefactorsilta ja aiemman kokemuksen pohjalta pitäisi olla laatukamaa.

stts sanoi:
Britti Ebay:sta tilasin, vaikka euron kurssi onkin heikompi. Samalta myyjältä tilasin kaikki, "ilmainen" toimitus ja neljässä päivässä perillä! Ainiin ja jokaisen hihnan mukana tuli 3kpl oikean levyisiä ja asiallisia jousitappeja. Toinen natosatsi on Timefactorsilta ja aiemman kokemuksen pohjalta pitäisi olla laatukamaa.

Itse tilannut Timefactorsilta ja ok laatua.

Tässä vielä kuva värikartasta millä logiikalla eri ruskean sävyjä valitsin. Aiemmassa kuvassa Sinnissä kiinni oleva vaalea nahka mätsää parien kesäkenkieni kanssa. Pari muutakin yhdistelmää löytyy entuudestaan ja sopiva musta nahkavyökin on tarkoitus hankkia.

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1408127757.750158.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408127757.750158.webp
    135 KB · Katsottu: 59
  • ImageUploadedByTapatalk1408127794.972293.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408127794.972293.webp
    157,2 KB · Katsottu: 51

mp67 sanoi:
Ensimmäinen Oris, hieno viimeistely ja yksityiskohtien hiominen kohdilleen!! :rock

Tänään kumihihna, huomiselle vaihtuu teräs.

Ja tuollainen teräsranteella.

Spämmään taasen ketjuun eilen saapuneita nato-hihnoja. Mannekiinin paikan 22mm hihnoilla sai Pelagos. Yhdessä kuvassa aiemmin saapunut nahkainen. Pari kakskymppistäkin saapui, mutta en niistä nyt kuvia räpsinyt. Mielestäni taas onnistuneita värivalintoja ja laatu sekä rannetuntuma on kiitettäviä.

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1408471709.169157.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408471709.169157.webp
    110,8 KB · Katsottu: 79
  • ImageUploadedByTapatalk1408471728.316212.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408471728.316212.webp
    107,8 KB · Katsottu: 42
  • ImageUploadedByTapatalk1408471762.231492.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408471762.231492.webp
    99,2 KB · Katsottu: 40
  • ImageUploadedByTapatalk1408471783.949817.webp
    ImageUploadedByTapatalk1408471783.949817.webp
    97,7 KB · Katsottu: 53

stts sanoi:
Pari kakskymppistäkin saapui, mutta en niistä nyt kuvia räpsinyt.

Olisit vaan räpsinyt :drool

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back