Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

No niin, Random jo yritti pilata yllätystä; sehän se oli. Tässä pari surkeaa räpsyä:

IMG_7055.jpg

IMG_7057.jpg

Teräsranneke on vielä matkalla. Yritän saada viikonloppuna parempia kuvia aikaan.

Onnea, todella tyylikäs! Olen tuolle vastikään lämmennyt ja etenkin se valkotauluinen versio kiinnostaisi itseänikin.

Onnea IWC-hankinnalle :)

Minä olen nautiskellut taannoin palstan kautta hankkimastani valkoisesta versiosta ihan huolella.
Samaa mieltä, se(kin) on kaunis.

Joskus kommentoidaan, miksi hankkia arvomerkiltä (tuunatulla) ETA-koneella?

En mene siihen sen syvemmälle nyt mutta tuo ei tunnu ETA:lta kuin hyvässä, käy kuin hyvä ETA. Mutta vedettäessä mm. ei meinaa tuntea vastusta lainkaan, hassua sekin detalji.

Koska ostit uuden, niin tilasitko sieltä myös rannekkeen? Kun svh on 1500 paikkeilla, en itse raaskinut.. enkä ole jaksanut jahdata käytettyä.

Juu, eihän siitä tarvitse maksaa suositushintaa, kun ottaa kellon kanssa koko setin. Erikseen ostettuna tuppaa olemaan yleensä aika tavalla kalliimpi.

Onnittelut Aquatimerin hankinnasta! Onhan se hieno! Lume- ja teräsrannekekuvia odotellessa.

Svengihirvi sanoi:
Juu, eihän siitä tarvitse maksaa suositushintaa, kun ottaa kellon kanssa koko setin. Erikseen ostettuna tuppaa olemaan yleensä aika tavalla kalliimpi.

Juu, jouduin itse siihen sudenkuoppaan, kun satuin ostamaan käytetyn tiu'un ;)

Arbit ja Svengihirvi.....hommatkaa huone!!! ;)

mp67 sanoi:
Arbit ja Svengihirvi.....hommatkaa huone!!! ;)

Hommatkaa mulle sinne ainakin edullinen ranneke ;D

Svengihirvi sanoi:
No niin, Random jo yritti pilata yllätystä; sehän se oli. Tässä pari surkeaa räpsyä:
Teräsranneke on vielä matkalla. Yritän saada viikonloppuna parempia kuvia aikaan.

Hienon näköinen!
Harkitsitko ollenkaan valkoista vai oliko keltainen itsestään selvä valinta?

^ Onnea redusoidusta!

jyzzzy sanoi:
Hienon näköinen!
Kiitoksia! Kyllä se keltainen on ollut alusta asti se juttu. Yritin päästä keltaisen daiverin fiiliksiin jo aiemmin Breitling SO42:lla, mutta se ei viihtynyt ranteessa.

Svengihirvi sanoi:
^ Onnea redusoidusta!

Kiitti!

jyzzzy sanoi:
Hienon näköinen!
Kiitoksia! Kyllä se keltainen on ollut alusta asti se juttu. Yritin päästä keltaisen daiverin fiiliksiin jo aiemmin Breitling SO42:lla, mutta se ei viihtynyt ranteessa.

Ehdottomasti keltainen!

Ei oo susiruma tääkään valkonaama :)

photo-2.jpg

Tuo on muutaman vk takainen juttu, ei siis ihan "Uusi hankinta" :-/

Netin toisella laidalla oli puhetta tuon koneistosta.

Käsittääkseni se on ETA 2892-A2, jossa on sairaan paljon IWC-juttuja. Ja koska aihioita ei ole saanut viime vuosina, se on nyttemmin ollut ETA:n tilaustyönä rakentama IWC:n spekseillä. Eikä siis suoranaisesti halvemmalla valittu alihankinta vaan pakosta, jos mallisarjassa haluttu säilyttää sama koneisto samassa kellossa.

Sen, että kyseessä ei ole perusversio ETA:sta, huomaa nuppiin koskettuaan. Se pyörii mm. niin herkästi, että on kuin sulaa voita, kun virittää vauhtia kiukaalle. "Pyöriikö tämä tyhjää?".

Aquatimerissä on määrittelemätöntä "sitä jotain".
Valkoinen.... keltainen... valkoinen.... mahdotonta sanoa... ehkä kuitenkin.... ;-)

Svengihirvi sanoi:
jyzzzy sanoi:
Hienon näköinen!

Tuo so42 on tuttu, mutta eipä se minunkaan ranteessa viihtynyt. Kun näin tuon hankkimasi kellon, tuli oitis mieleen, mikä kello sinulla oli ennen. Onkohan sekin sitä Breitlingsuota, kun on samaa väriä.. ;) Hieno on, onnea!

Svengille onnittelut! Hieno kello ja IWC on kyllä kellona (ja merkkinä) haluttava! :rock

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back