Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

jyzzzy sanoi:
;D

Ja minkä vian löysit kellosta jotta voit selittää itsellesi miksi et ostanut?

Ei oikeastaan oikein just nyt nappaa oikeasti kellot. Vein Eternankin pois. Tänään piti DHL Expressin toimittaa 80€ Seiko, mutta tuolla firmalla ei toimi mikään.

jkk sanoi:
Tänään piti DHL Expressin toimittaa 80€ Seiko, mutta tuolla firmalla ei toimi mikään.

Eikö DHL Express palvelu maksaa yhtä paljon kuin itse Seikokin?

Creationwatchesilla se kuuluu hintaan. On vaan ehkä maailman surkein palvelu tuossa palvelussa. Laittoivat sähköpostia, että tuovat tänään kello 17-21 välisenä aikana. Kuitenkin muka ovat käyneet kello 13:48. Mitään lappua ei ollut pudotettu postilaatikossa. Tuskin on kukaan oven takana käynyt. Tulis Singaporesta varmaan fillarilla nopeammin.

Tällainen hankinta tänään:

http://www.glashuette-original.com/collection/the-4-pillars/detail/senator-observer/100-14-02-02-04/

Ranteeseen tosin vasta huomenna - köyhän debit-kortissa tuli nostoraja vastaan >:(

Kello todellakin miellytti silmää ja istui käteen, viimeistely moitteetonta ja pavelu hyvää. Mitä muuta voi vaatia?

GO:on kellot on kyllä hienoja! Sovitin joku aika takaperin 70-mallia ja istu ranteeseen todella hyvin, vaikka ranneke oli pitkä. Säädettynä olisi todella 10-valinta! :rock

Se mikä tekee GO:sta hyvän, on kellojen paksuus. Tai siis se, kun ne eivät ole paksuja vaan tosi ohkasia. IWC:n kellot miellyttää, mutta ne ovat äkkiä melko paksuja. Toki kaikki suhteellista, mutta kello saisi mielestäni olla lähempänä 10 milliä kuin 15 milliä. Äijä kellot sitten erikseen...

kuulara sanoi:
Tällainen hankinta tänään:

http://www.glashuette-original.com/collection/the-4-pillars/detail/senator-observer/100-14-02-02-04/

Erinomainen valinta. Tykkään kovasti.

Loistavaa kehitystä uusissa kello hankinnoissa!

:rock Hetki sitten se tuntui harvinaiselta mutta nyt alkaa tuntua, että niitä tulee kaikkialta, ennen kuin on oma ranteessa :gift

Yksilöllisyys on muuttuva käsite ;D

Ja häntäänsä voi aina yrittää saada kiinni oravanpyörässä, jos haluaa kaiken mutta mikään ei tunnu miltään :agreed:

Ne kellot onneksi erottuu, joista tykkää oikeasti, muut lentää ennemmin tai myöhemmin. Tykkäsi niistä muut tai ei.

--

Nautintohan ei lopun perin ole materiassa, flippailulla voi missä tahansa lelu-genressä saada sen hethen rushin ja korvata sillä pysyvämpiä elämyksiä tai arvoja mutta rauhan ja vapauden saa vasta siinä, kun ei halua hankkia mitään :D

arbit sanoi:
Nautintohan ei lopun perin ole materiassa, flippailulla voi missä tahansa lelu-genressä saada sen hethen rushin ja korvata sillä pysyvämpiä elämyksiä tai arvoja mutta rauhan ja vapauden saa vasta siinä, kun ei halua hankkia mitään :D

Hyvin sanottu.
Mutta palatakseni siihen mitä aikaisemmin sanoit GO:sta. Ei niitä kuitenkaan ihan vaivaksi asti ole täällä. Itse en ole koskaan nähnyt kenelläkään ranteessa.

jyzzzy sanoi:
Mutta palatakseni siihen mitä aikaisemmin sanoit GO:sta. Ei niitä kuitenkaan ihan vaivaksi asti ole täällä. Itse en ole koskaan nähnyt kenelläkään ranteessa.

Totta, kysehän on vain siitä, että kun hakkaat vasaralla aamusta iltaan, alkaa kaikki näyttää nauloilta.

Se uusi asia, mihin kätesi lykkäät, alkaa näkyä kaikkialla, missä et sitä aiemmin huomannut, ennen herkistymistäsi sille. Vähän kuin homeallergia ;)

Miksi muuten päädyit GO:n?

jyzzzy sanoi:
Miksi muuten päädyit GO:n?

Katselin modernin aikakauden siistiä & sporttista yleiskelloa vilkuillen mm. käytettyä jlc:tä, go:ta ja zenithiä ja osui tuosta sopiva kohdalle. Etukäteen en muuta vikaa keksi kuin että ehkä krono olis ollut kivempi ja ehkä en ole kelloissa saksalaiseen päin mutta avoimin silmin odotan tuota. En ole nähnyt livenä vielä moista enkä edes merkkiä kädettänyt mutta maine ja vitriinissäkin viimeistelly ja simppeli koristeellisuus tekee vaikutuksen..

Kyselit sitä teaseria, kaivan jotain maailmalta yhden, ei se mutta toinen:

02.367_2.jpg

Hyvän näköinen tuo päivyri.
Hieno sekuntiviisari.
Pidän myös kruunun suojuksessa olevista ruuveista.
Onko tuo Bezel kohollaan? Blancpainin FF tyyliin?

En ole bezelistä ihan varma, kuvien perusteella joko tai. Joissakin kuvissa se näyttää lasin reuna olevan ylempänä, joissakin alempana.

Ensimmäinen (vaan tuskin viimeinen) Panerai, PAM 112, Singaporen ilta-auringon alla 8) Illalla asun vaihtoon ja tummaa krokoa alkuperäisen mustan nahkahihnan tilalle.

image_zps854e1baa.jpg

Pam pam pam pam.. makea :) :rock

Mulla oli vähän huonompi tuuri uuden odotuksen kanssa.
Olisi tullut parissa päivässä näemmä hörökorvien maasta ovelle mutta olin juuri ulkona silloin..

Onneksi FedExin tytöt on niin ihanan fiksuja ja ystävällisiä, että ilo selvitellä asiat, kaikki onnistuu heidän kanssaan.

*röns* Samaa ei voi sanoa UPS:ista, joka hävittää kontaktinumerot ja kirjoittelee logiinsa milloin mitäkin puppua, mitä asiakkaan kanssa on muka sovittu, vaikkei ole kuulunut eikä näkynyt mitään.. piti käydä juuri heidän varastollaan yhden paketin kanssa, joka oli lähdössä kuulemma huomenna takaisin, tänään sain eilisen sohaisuni jälkeen ekan tiedon koko paketistaan.

Puhkattakaan DHL Expressistä, jossa valehdellaan toimitusaikoja, juoksutetasn lentokenttää ympäri jos pakettia itse päätyy hakemaan. Fedex on toimiva lafka, saisi kaikki firmat lähettää sitä kaitta.

jkk sanoi:
Puhkattakaan DHL Expressistä, jossa valehdellaan toimitusaikoja, juoksutetasn lentokenttää ympäri jos pakettia itse päätyy hakemaan. Fedex on toimiva lafka, saisi kaikki firmat lähettää sitä kaitta.

FedEx on itse hyvin toimiva Suomessa. Heillä vaan välillä huonoja paikalliskumppaneita, maailman huonoimpia. Reklamaatiosta muuttivat tapojaan erään kellomyyjän kanssa taannoin pyynnöstäni. Ja taannoin "idässä" asustellessani vasta huonoa paikalliskuriiria tapasinkin heiltä..

DHL:stä tykkään itse siksi, että vaikka heilläkin on enemmän yhä firmoille sopiva jäykkä maailma, on heillä edes loistava terminaali itsenoudolle Lentokentän takana.

Noilla jäteillä on kaikilla opettelemista siihen maailman muutokseen, että yksityisasiakkuus on yhä useammin tapaus, ja "kokeillaan vain pudottamista soittamatta" -tyyppinen malli ei toimi enää, vaan esisoitto on paras.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back