Uusi kelloblogi avattu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SaNDeX
  • Aloitettu Aloitettu

SaNDeX

Uusi jäsen
Hei!
Olen kehitelly omaa kelloblogia ja nyt voin ylpeänä esitellä teille Kellohullujen kelloblogin! :party
Kellohulluissa julkaistaan kelloaiheisia uutisia, vertaillaan kelloja ja tietenkin keskustellaan kelloista!

HUOM! Sivusto on vasta kehitteillä, joten eletään sen mukaan. ;D

Linkki blogiin: http://kellohullujenblogi.weebly.com

Vs: Uusi kelloblogi avattu!

Hienoa, kun kelloblogeja syntyy kokoajan lisää. Saadaan enemmän mielenkiintoista lukemista. Toivottovasti saat paljon seuraajia.

Juuri näin! Hyvä että saadaan lisää suomenkielistä luettavaa :)

Mutta yksi asia mikä lopauttaa ainakin mun innostuksen on karmea kielioppi tekstissä. Sellaista on vain ikävä lukea.

Kiitokset palautteesta! ;D Tämä karmea kielioppi johtuu yksinkertaisesti siitä, että äidinkieli ei ole koskaan ollut vahvuuksiani koulussa ja olen muutenkin hyvin surkea kirjoittamaan/lukemaan asioita. Itse epäilen että minulla olisi lukihäiriö vaikka toisin nämä testit väittävätkin. Täytyy kuitenkin vielä ottaa huomioon, että olen vasta 16-vuotias lukiolainen, niin tekstien laatutasokin on sen mukaista.

Minua ei mahd. virheet haitanneet, lienee tärkeintä että uskallusta ja intoa tehdä. :bravo

Kiitos selvennyksestä. Heti väheni häritseminen kun noin avoimesti vastasit. Älä anna mun palautteen lannistaa, kielioppikin paranee aivan varmasti kun kokemusta tulee lisää!

SaNDeX sanoi:
Täytyy kuitenkin vielä ottaa huomioon, että olen vasta 16-vuotias lukiolainen, niin tekstien laatutasokin on sen mukaista.
Kyllä se siitä, parin vuoden päästä tuotat jo täydellistä tekstiä.
Mukava kelloblogi, jatka samaa rataa!

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back