Unelmiako vain

Vs: Unelmiako vain

hmjk sanoi:
Johannes sanoi:
Johannes sanoi:
Sarpaneva K0

Ja ehkä joskus sitten joku oma tekelekkin...

K0 tilattu.

Parin viikon päästä mikromekaniikka puolelle kouluun, joten eiköhän tuo toinenkin haave jossain kohdassa onnistu. :cheers

Oioioi... :) Saanko tiedustella millaisen version tilasit (taulu, viisarit, kehä)? Kuinka kauan menee tilauksesta rannekuvaan ;)

Tsemppiä kouluun!

1236252_10151826894249586_173196581_n.jpg

Onnea, olen kateellinen. Saako udella, että mitä tuolle tuli loppupeleissä hintaa?

Tampio sanoi:
Onnea, olen kateellinen. Saako udella, että mitä tuolle tuli loppupeleissä hintaa?
Tottakai udella saa, mutta vastauksen saa vain itse Mr.Sarpanevalta. ;)

Mutta jos nyt jotai heittää, niin K0 alkaen hinnat olivat 6500€ ja ilmeisesti ovat nousussa.

1236252_10151826894249586_173196581_n.jpg

[/quote]

HIENO! Sarpaneva on minun graalini. Toivottavasti vielä joskus. S.U.F suunnitteilla tässä ennen kuin löytyy varat uniikimpaan.

On se hieno! Onnittelut! Mielestäni DLC-pinnoitus ei näytä kuvissa yhtään niin hyvältä kuin livenä.

Nostetaan ylös....
Unelmia ja haaveita pitää olla ja jotkut jopa realistisia.
Omat ´vaatimattomat´ pitkäaikaiset haaveet jos saisi kokoelmaan:
Perus Subi - check. On vaan legenda ja hieno.
El Primero - tulee varmasti jossain vaiheessa.
Royal Oak - sinisellä taululla ilman sekunttiosoitinta. Ehkä joskus...
Nautilus - punakultainen 5712....tai Vuotilainen V-8R, todelliset graalit :P jos joskus saisi edes ranteessa testata.

Ja tuo K0 on myös livenä todella hieno.

elgeruutz sanoi:
Nautilus - punakultainen 5712....tai Vuotilainen V-8R, todelliset graalit :P jos joskus saisi edes ranteessa testata.

Ei ihan punakultainen, mutta tuollainen tuli hankittua.

image.jpg

5172 sanoi:
elgeruutz sanoi:

image.jpg

Voe perhonen sentään, onnittelut komeasta Patekista :P

Vayrymat sanoi:
5172 sanoi:
elgeruutz sanoi:

image.jpg

:party :party :party
Ei olis pakko olla punakultaa...kelpaisi kyllä minullekin :P

Voe perhonen sentään, onnittelut komeasta Patekista :P

Saisinpa kotona odottvan Omega Geneve Dynamicsin ranteeseen. Vielä 10 kuukautta.

Kaksi kelloa jotka taitavat jäädä unelmiksi ikuisiksi ajoiksi.
Speake-marin Spirit Mk II
Girard-Perregaux Vintage 1945 Large Date Moon Phase.
Silti, unelma elää.

http://www.thewatchquote.com/Vacheron-Constantin-30020-000P-7596-PdN.htm

Vaikkapa tuo, hinta vaatimattomat 386 600,00 eur.

http://www.vacheron-constantin.com/en4/

Itse asiassa ihan minkä tahansa noista kelloista voisin ottaa. Pitääpä laittaa ajoissa Joulupukin toivelistaan ;).

Maira sanoi:
Sekä että, uskoisin.

Sehän riippuu siitä millaisia kelloja kerää. Oma lukunsa tälle on sama suhtautuminen kuin se, että mistä tiedät kaverin olevan hävittäjälentäjä? No, hän kyllä kertoo siitä. :-)

Mulle on Kellofoorumin myötä avautunut kellomaailma hiljalleen ja seurauksena on luonnollinen harmistus, kun varallisuus ja haaveet eivät kohtaa. Toisaalta, siinä se hienous onkin, että aina on tavoiteltavaa. Itse olen jostain syystä tykästynyt vanhojen kellojen muotokieleen ja esim. 70-luvun Speedmasterit näyttävät hyviltä.

Speedy Pro:
45870d1176752905-lets-see-your-omegas-all-them-dont-shy-speedy1.jpg

Pakko olla samaa mieltä =). Speedy rulaa ja lähiaikoina sellainen on pakko saada ranteeseen ;) Kun vain löytyy sopivan hintainen :)

Näköjään on joku vuoden 2000 malli myynnissä 1100 eurolla.

Alkanut nyt kutkuttamaan tuollainen Ulysse Nardinin Marine Chronometer UN:n omalla 118 kaliiberilla, onko kenelläkään moisesta koneistosta kokemusta? Myös Marine diverista olen haaveillut, mutta sen hinta on mielesäni hieman liian korkea modatulle ETA:lle.

266dc921-8d55-41e4-944a-a4674e597a0f.jpg

Toistaiseksi pysyy vain haaveen tasolla, mutta ehkä joskus.. :P

Tykkään tästä
129cf820-f010-4079-9a2d-844adde82357.jpg

En ole kyllä uskaltanu edes katsella hintoja, toisaalta tämäkin olis kiva
5015-3630-52_front.png

vielä kun olis ranneke samaa materiaalia, kun koppa

Ulysse-Nardinilla on hienoja kelloja. Minulla oli tällainen halpismalli, jonka ostin Sepänviisarista käyttämättömänä hiukan yli 4 th euron hintaan:

IMG_3013.JPG

^
Erittäin tyylikäs, tuo kumiranneke sopii tuohon, kuin nenä päähän. Tuollaisen Marine Chronometerin hinta tuolla in-house koneistolla on kyllä melko korkea, joten voi olla, että täytyy tähdätä tuohon diveriin. Mitä tykkäsit kellosta? Tuo taitaa olla 45mm? Käsittääkseni tuota diveria saa nykyään 43mm, joka vielä omaan ranteeseen menisi.

Tykkäsin kyllä kellosta paljon, mutta tuli eteen vaihtokaupan teon paikka. Turhan usein minulle on käynyt niin kuin tässä, että vaihdon huumassa kauppa tuntuu hyvältä, mutta myöhemmin vaihdokkia tulee ikävä. Tässä oli minusta tyylikäs kombinaatio tuo kumiranneke ja sen UN -logoin merkatut metallipalat. Koneistohan tässä on käsittääkseni ETA 2892-A2.

Tuo Eta on juuri se, miksi vähän vierastan tuota mallia ja kun sen kylkiäisiniä tulee melko korkea hintalappu. Toisaalta varmasti ajaa koneistona asiansa paremmin, kuin hyvin ja design tuossa kellossa on se, mikä kiehtoo.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back