Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumi- ja nahkarannekkeet eivät ole koskaan oikein iskeneet mutta itse kello on erittäin hieno. Minä laittaisin Omegan oman meshin tuohon.JerryLevis sanoi:![]()
Omasta mielestäni tämä umpiviisarinen on hienoin Seamaster. Samoin tykkään kumirannekkeesta yli kaiken. Onko kukaan samoilla linjoilla?![]()
Alex70 sanoi:Kumi- ja nahkarannekkeet eivät ole koskaan oikein iskeneet mutta itse kello on erittäin hieno. Minä laittaisin Omegan oman meshin tuohon.JerryLevis sanoi:![]()
Omasta mielestäni tämä umpiviisarinen on hienoin Seamaster. Samoin tykkään kumirannekkeesta yli kaiken. Onko kukaan samoilla linjoilla?![]()
Makuasioista ei sovi kiistellä sanoi mäyräkoira, kun muniaan nuoli
Kumiranneke on minun makuuni riittävän tukeva verrattuna esim. moneen nahkaiseen. Se ei ota kiinni mihinkään niin helposti kuin metallirannekkeen kulma, eikä se naarmuunnu tai naarmuta.
Mesh olisi myös huippuhieno. Olen samoilla linjoilla.
LarsUlrich sanoi:
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.