Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

sinizurri sanoi:
Hemmetin hemmetti, kun minä jaksan fiilistellä tuota sun kelloa! Tuo on lähes täydellinen! :drinking

Mukava kun muutkin tykkää. Minä puolestani olen hiukan katsellut sitä sinun El Primeroaisi "sillä silmällä". Jotakin sen kaltaista voisi ajatella tuonne beatteripuolle. :) Myös Sinn:in 103:a hiukan edullisimpina olen katsellut.

Tämä Stratos taipuu kyllä moneen käyttöön ja tyyliin. Taulun värimaailma on aivan täydellinen ja vieläpä pala kellohistoriaa. Hienosti on värit mietitty kun näytää mätsäävän kaiken väristen ja kuosisten paidanhihojen alle. Aina löytyy joku yhdistävä tekijä mutta mikää ei hypi silmille.

Helbros automaatti tänään ranteessa. Päivämäärää en jaksanut kieputtaa ;D

Tällä tänään liikenteessä.

ehyguham.jpg

Tuo Zenith on hieno kello, mutta vielä hienompi kun otat sen ylimääräisen palan pois sieltä lugien välistä. Siitä oli aiemmin melkoinen yksimielisyys täälläkin vai oliko Moron puolella?!?

^
Tuollaisen jos omistaisi, ei tarvitsisi paljon miettiä, millä kellolla lähtisi liikenteeseen. :)

Erittäin hieno!

Joo, bradyltä tuli tuo sailcloth. Itse en oikeastaan paremmasta tiedä, ainakin certinan orkkiskrokoon verrattuna tämä on laadukkaan tuntuinen ja tykkään tosi paljon . Ehkä enemmän tämä bradyn tekstuuri mieleeni kuin tuo sinun linkittämäsi.

Mutta valmistajasta riippumatta kyllä tuo sailcloth antaa näköä verraten nahkaan. En osaa oikein sanoa millaista... nuorekasta, sporttista?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Vacheron sanoi:
Tuo Zenith on hieno kello, mutta vielä hienompi kun otat sen ylimääräisen palan pois sieltä lugien välistä. Siitä oli aiemmin melkoinen yksimielisyys täälläkin vai oliko Moron puolella?!?

Noiden palojen hienous avautuu vasta kun kellon näkee luonossa ranteessa. Kuvassa vaikutelma jää jotenkin toispuoleiseksi ja latteaksikin. Ehkä kauempaa ja jollain paremmalla kuin kännykän kameralla kuvattuna totuus tulisi julki. Ei siis ole pienintäkään aikomusta poistaa niitä. Näillä paloilla poistuu myös se ongelma joka minua useimmissa pyöreissä nahka tms. hihnaisissa vaivaa, eli rako kellon ja hihnan välissä. Juuri tuon ärsyttävän raon vuoksi käytän nahka tms. rannekkeita vain kelloissa joissa ne on rungon muotoon tehtyjä tai joissa rungon vaste hihnaan on suora.

Makuasiotahan nuo, mutta se ei kuulu nahkahinan kanssa ja tekee kiinnityksestä väkinäisen näköisen. :cheers
Mun mieleen ei ole myöskään ne kaarevat ja umpinaiset nahkahihnan päät, jotenkin teennäisen näköisiä nekin.
No onneksi kaikille löytyy mieleinen combo. Väärää ja oikeaahan tässäkään asiassa ei ole.

Kaivoin tämän kaapista kokeillaakseni mikäli viisari vielä pyörii..

7995758453_bc538c1bbe_z.jpg

Vähän epäselvä kuva tuli, mutta jälleen Citizeniä ranteessa
xant.jpg

Alkuviikko tällä:

Franky.jpg

Loppuviikko tällä:

2013-10-02%2017.26.07.jpg

2013-10-02%2017.26.00.jpg

ja nyt viikonlopuksi beatteria ainakin näin alkuun.

2013-10-04%2016.57.56.jpg

2013-10-04%2016.57.46.jpg

Mukavaa viikonloppua!

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back