Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tampio sanoi::gift
Seiko clubiin liitytty vasten kaikkia "kelloperiaatteita".
GS hi-beat Cal. 6146-8000 tulossa.
nnikkem sanoi:Hei! Olen uusi foorumilainen ja olen kiinnittänyt silmäni Seiko SKX031 malliin. Poistunut jo myynnistä, mutta tietäisitteköhän mistä voisi saada. Hirveää kiirettä en pidä hankinnan kanssa, mutta mieli halajaisi jotain automaattia kvartsikellojen vierelle. Toisena on ollut SKX007, hieno kello sekin, mutta jotenkin SKX031 ajaton lookki viehättää, vaikkakin hieman pienempi kello onkin.
Alex70 sanoi:Seiko Recraft. Aika makeita malleja. Ainakin tuo vihreä näyttää sopivan retrolle.
http://www.ablogtowatch.com/seiko-recraft-mechanical-1970s-style-watches/
Bezel näyttää tarvikeosalta. Esimerkiksi lumedotin pitäisi olla upotettu, ei ulkoneva. Samoin fontti on minusta eri. Taulusta ei oikein osaa sanoa, mietin että onko tuossa lumen ympärillä tarpeeksi reunusta? Kellohan sinänsä on ihan siistin näkoinen ja varmasti sopii rytyhommiin jos kone on kunnossa, mutta hinnan pitää tietysti olla alkuperäistä yksilöä halvempi.Pertsa sanoi:Olen yrittänyt metsästellä seikoa vähän rennommaksi rytykelloksi. Katselin sitten näitä "vintagemalleja" ja törmäsin siihen, ettei alkuperäisasussaan olevia juurikaan löydä. Mitä mieltä olette tästä? Sekuntiviisari näyttäisi olevan väärää mallia, mutta muuten näyttäisi olevan kaikki kohdallaan. Pilantuneesta lumesta lähtien ;D
Priima sanoi:En tosin ole varma mutta olettaisin j mallin olevan tehty Japanissa. Näin on SKX malleissa. Taulussakin pitäisi lukea made in japan kun on malli j ja k mallissa näin ei ole.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.