Seiko 7T34-6A00 ei toimi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -AP-
  • Aloitettu Aloitettu

-AP-

Uusi jäsen
Moro.

Eli seikon 7T34-6A00 ei käy lainkaan. Kello kaiketi ei ole ihan uusinpia kun isältä se minulle siunaantui..
Nyt kysymys kuuluu että onko viisasta lähteä kelloa elvyttämään?
Patterin kävin vaihdattamassa niin sanoivat että patterissa ei vika ollut vaan eipä kertoneet sen enempää että missä vika on.
Olisikos täällä ketään halukasta koittamaan jos vaikka kellon saisi henkiin.

Kiitos jo etukäteen.

Vs: Seiko 7T34-6A00 ei toimi

uusi koneisto ~80€ + 10€ posti

Pystyy itse vaihtamaan. Muistaakseni koneisto sis pariston.

Jaa saako tuota koneistoa vielä uutenakin?

Jos samanlaista ei löydy, ymmärtääkseni voi löytyä korvaavia sopivilla sovitteilla. Tai saattaisihan tuo vielä lähteä käyntiin, jos on vain vähän juntturassa. Jos kuori on auki, niin rataksia voi kokeilla liikutella.

Noita vanhoja seikoja ei juur kukaan kelloseppä halua ottaa vastaan korjattavaksi. Tämän totean ihan kokemukseta kun noiden vanhempien seikojen kanssa olen taistellut. Meinaan sen yläsillan saaminen paikoilleen vaatii todella suurta ammatti taitoa kutan moni tietää ja on aikaa vievää touhua.
Tietty homma onnistuu, täälläkin on lie muutamama hommasta selviävä kaveri. Nostan virtuaali hauttua heille kunnioituksesta. Jos joku muu laluaa, saa minulta 3-4 räjäytettyä koneistoa, että saa tesrata taitojaan. Jos kellon body jne on hyvässä kuosissa on lie keneiston vaihto tahi koneiston sovittaminen, kuten Nouneim mainitsi, ainoa järkevä vaihtoehto. Sitäpaiti uusihan on aina uusi ja se tarkoittaa pitkää käyttöiän kasvamista.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back