Omega Aqua Terra "Golf"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja OpenDL
  • Aloitettu Aloitettu

OpenDL

Uusi jäsen
Olen jo pitemmän aikaa harkinnut ensimmäisen kunnollisen kellon ostoa. Nyt olisi tilaisuus ostaa mikä tahansa Omaga valtuutetulta jälleenmyyjältä -30% alennuksella. Omaan silmään on sattunut tämä Aqua Terra "Golf" nahkarannekkeella (http://www.omegawatches.com/collection/seamaster/aqua-terra-150-m/master-co-axial-415-mm/23112422101003).
Lähtöhinta 4800€ ja alennuksen jälkeen 3360€.

Mitä ootte mieltä, onko 3360€ uudesta AT:sta ok hinta?
Pitääkö malli arvonsa miten hyvin? Itse en ole löytänyt käyettyä mallia myynnissä.
Mietteitä mallista?
Myös kokemukset kiinnostavat.

Vaihtoehtona voisi olla myös perus AT metallirannekkeella.

Vs: Omega Aqua Terra "Golf"

Hinta on ihan hyvä, mutta nahkaranne voi olla plussa tai miinus, riippuu mieltymyksistä. Samoin hiukan poikkeava ulkonäkö myydessä. Perus AT voi olla ihan hyvä vaihtoehto mutta mikä eniten omaa silmää ja rannetta miellyttää.

Jos olisin itse ostamassa mitä tahansa uutta kelloa ja sen saa metallirannekkeella, ostaisin sen. Muita rannekkeita on helppo haalia mieleisiä. Jälleenmyyntiarvossakin suht merkittävä rooli, jos sellaiselle painoarvoa antaa.

Sopivia nahkarannekkeita on maailma pullollaan, jokaisessa hintaluokassa. Sopivia metallirannekkeita ei taas aftermarkettina löydy, ja originaalit maksaa kymmeniä prosentteja kellon arvosta.

Mistähän sitä sais ostettua tuollaisen Omega -30% alennuskoodin? :)

Meikäläisen tinkaustaidoilla ei olla lähimainkaan tuollaisia alennuksia. Jos jollain on antaa vinkkiä mihin/kenelle kannattaa soittaa, niin saa laittaa Yv:tä. Uusimman reffin Speedmaster kuukello polttelis ostaa.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back