O: Rolex

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Apexi
  • Aloitettu Aloitettu

Apexi

Uusi jäsen
Ostetaan teräksinen rolex submariner tai gmt batman fiksuun hintaan.

Hei! Etsin ostajaa omalle bättikselle, 2017 papereilla full set.

Up! 116610 tai 126610 subi kiinnostaisi tällä hetkellä eniten. Myös GMT Batmania voin miettiä.

Up! 116610 tai 126610 subi kiinnostaisi tällä hetkellä eniten. Myös GMT Batmania voin miettiä.
Paljonko Rolex GMT Batman full set saisi maksaa, että kauppa tehtäisiin. Minulla olisi ehkä tarjolla, Suomesta ostettu ja olen alkuperäinen omistaja.

Hei, minkä ikäinen kello on ? Täytyy myöntää avoimesti, että en ole kovin hyvin perehtynyt kellon hintaan. Se miellyttää minua optisesti ja on sopivan sporttinen myös. Se on iso plussa, että omistajia on vain yksi.
Millaisia ajatuksia sinulla on hinnan suhteen ja onko mahdollisesti kuvaa kellosta ?
t. Vesa

Moi, ostettu 7/2013 Chrono24:ssä on hintataso, mutta tietenkin voidaan neuvotella jos tälläinen kello kiinnostaa. Kellon kunto erittäin hyvä. Kuvaa yritin lisätä, mutta iPhonen kuvia ei voi pienentämättä lähettää tähän. Mailiin voin lähettää suoraan tai WhatsApilla

Hei, kello kiinnostaa minua. Jos sopii niin laita kuva tai kuvia whatsappiin, 046-9470211. Kelloa ei ole varmaankaan vielä huollettu ?
Vesa

Ei pahalla, mutta toisen ostoilmoitukseen ei mielestäni ulkopuolisten kuulu tulla tekemään kauppaa. Pamille laitoinkin jo yksityiviestiä bättiksestä.

Hei, en tiedä tämän foorumin säännöistä. Muualla ollaan avoimia ja käytetään tarvittaessa YV.

Paljonko Rolex GMT Batman full set saisi maksaa, että kauppa tehtäisiin. Minulla olisi ehkä tarjolla, Suomesta ostettu ja olen alkuperäinen omistaja.
Hei. Onko edelleen myynnnissä?

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back