Mielipiteitä Vangarde Tempo Theoriesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cctimpa
  • Aloitettu Aloitettu

cctimpa

Uusi jäsen
Ensimmäistä arvokelloa olen etsimässä ja pähkäilen tässä käytetyn Panerain ja tämän uuden ja tuntemattoman Vangarden välillä.

Panerai olisi tietysti varma klassikko, mutta tässä on kyllä jotain mikä viehättää silmää.

Mitä mileipiteitä Vangardesta foorumilaisilla?

http://www.independent-watchmakers.com/vangarde-watches/vangarde-tempo-theorie

http://www.vangarde.fr

Vs: Mielipiteitä Vangarde Tempo Theoriesta

Kovin on sekava ja sotkuinen taulu mun makuuni, ei jatkoon.

Vacheron sanoi:
Kovin on sekava ja sotkuinen taulu mun makuuni, ei jatkoon.

Samaa mieltä.
Voi olla livenä parempi mutta kuvien perusteella sekava sillisalaatti.
Ei ole mun juttu.

Suhtaudun tuohon positiivisesti. Ok, näyttää vähän sekavalta, mutta niin kaikki muutkin skeletonit. 5k on iso hinta ja sillä saa helposti hienon Panerain, joka edustaa tyylisuunnaltaan aikalailla toista ääripäätä minimalistisuudellaan. Kronoissa tietty on enemmän tavaraa taulussa.

Mitä hintaan tulee, saa varsinkin käytetystä Paneraista suht kivasti, jos haluaa myydä/vaihtaa.
Tuosta kyseisestä kellosta on luultavasti todella vaikea saada mitään järkevää - ellei siitäkin tule jonkinlaista kulttivalmistajaa :)

Ostaisin käytettynä (jos jossain vaiheessa löytyy), mutta tässä välissä sen Panerain.

Tykkään ja ostaisin. Erottuu tästä perusmassasta.

Jos jälleenmyyntiä ajattelee, niin voi olla vaikeaa, mutta jos ei kelloja jälleenmyytäväksi
osta, niin...

Valinta taitaa kääntyä tuohon Paneraihin. Ulkomailta löytyi yksi Pam 111 käytettynä kohtuu hintaan. Ehkä sitten seuraavaksi tuo Vangarde.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back