Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erkkimies sanoi:Olen kuullut että hilfigerin kellot on jollain tapaa huonoja. onko huuhaata vai totta? ostin juuri kyseisen kellon koska näytti silmään kaikkein hienoimmalta.
Nissilä sanoi:Huolehtuisitteko itse jos aamulla herätessä kello näyttäisi 10 minuuttia vähemmän mitä aika on?
Tällaiset asiat saavat minut AINA pienen hulluuden partaalle.
Pidän kelloani kädessä noin 10 tuntia kädessä joka päivä, ja täydellä varmuudella se saa tarpeeksi liikettä.
Takuuta on jäljellä vielä pari viikkoa, laittaisitteko itse kellon vielä nopeasti takuuseen vai tapahtuuko teille koskaan samanlaista heittoa ettekä ole siitä moksiskaan.
Tottakai he ajattelevat että heitin kellon viimeiseen takuuhuoltoon nyt kun aikaa vielä vähän on.
Siis tämä heitto tapahtui tänään ja ensimmäinen kerta. Kyllä se ihan oikeasti rikkikin on ollut kun herätessä viisarit näytti ties mitä, mutta tällainen omalaatuinen 10 minuutin heitto?!?
Tietenkään ehjän kellon ei kuulu jätättää 10min päivässä. Vie huoltoon heti tai kärsi lompakossasi 3vk päästä! Miksi mietit mitä ne huollossa miettii sinusta? Sitä varten se takuu on olemassa, että kello korjataan jos se hajoaa takuuaikana. Virhevastuu siihen vielä päälle.Nissilä sanoi:Nissilä sanoi:Huolehtuisitteko itse jos aamulla herätessä kello näyttäisi 10 minuuttia vähemmän mitä aika on?
Tällaiset asiat saavat minut AINA pienen hulluuden partaalle.
Pidän kelloani kädessä noin 10 tuntia kädessä joka päivä, ja täydellä varmuudella se saa tarpeeksi liikettä.
Takuuta on jäljellä vielä pari viikkoa, laittaisitteko itse kellon vielä nopeasti takuuseen vai tapahtuuko teille koskaan samanlaista heittoa ettekä ole siitä moksiskaan.
Tottakai he ajattelevat että heitin kellon viimeiseen takuuhuoltoon nyt kun aikaa vielä vähän on.
Siis tämä heitto tapahtui tänään ja ensimmäinen kerta. Kyllä se ihan oikeasti rikkikin on ollut kun herätessä viisarit näytti ties mitä, mutta tällainen omalaatuinen 10 minuutin heitto?!?
Voi vastata.
Puhti sanoi:Kuuluuko automaattikellon helistä (ei kovin korkealla äänellä) jos sitä vähän ravistelee? Koneistona ETA 2824-2. Jos ei, mikä voi olla vialla? Toimii kyllä täysin moitteetta eikä jätätä juuri yhtään.
Vetopaino pyörii ja pitää ääntä, eli jonkinlainen "helinä" on normaalia.Puhti sanoi:Kuuluuko automaattikellon helistä (ei kovin korkealla äänellä) jos sitä vähän ravistelee? Koneistona ETA 2824-2. Jos ei, mikä voi olla vialla? Toimii kyllä täysin moitteetta eikä jätätä juuri yhtään.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.