Kellokuvaus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peksii
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Kellokuvaus thread

pietu sanoi:
sinizurri sanoi:
Tälle foorumille on tullut harmittavan vähän kirjoitettua, joten laitetaan historiallista katsausta allekirjoittaneen kellohin vuosien varrelta:

...
... jokunen puuttuu, mutta niistä on niin huonot kuvat ettei toinna kuvaketjuun laittaa! Kellot siis päinvastaisessa järjestyksessä.

Imeisesti tuolla Explorerilla mennään nyt? Panerai ja Rolex näyttää olevan suosikkejasi? Oletko pohtinut matkan varrella miksi joku vaihtui toiseen ja olivatko Tudorit, Bell&Ross ja Zenith vain "syrjähyppyjä"/kokeiluja? Paneraita ja Rolexia tuntuu olevan kyllä tarjolla käytettynä hyvin verrattuna esim B&R ja Zenithiin. Miten kauan tuon ketjun läpikäynti kesti?

Joo, expi nyt menossa. Rolex ja Panerai ovat vakiintuneet miulle parhaiksi kelloiksi. Jos olisi mahdollisuus, niin yksi molempia olisi "kokoelmassa". Panerait ovat tosin aika isoja minun käteen, joten 42 mm Radiomir olisi se JUURI oikea.

Nuo muut ovat tosiaan olleet "kokeiluja". Näistä Tudorit ovat olleet ylivoimaisesti parhaita. Kuitenkin muotoilussa/ulkoasussa on ollut jotain fibaa, mikä on saanut vaihtamaan kelloa. Olenkin joskus Muron puolelle kirjoittanut, että jos Pelagoksessa olisi edes vähän "blingiä" olisi se täydellinen kello. Zenithiltä odotin paljon, mutta loppupelissä se olikin (minun mielestä toim. huom.) valju. Nuo uudet zenithin striking 10th ovat sitten taas todella upeita.

Klassikot ovat kuitenkin syystä klassikoita ja se on saanut aina kerta toisensa jälkeen palaamaan Paneraihin ja Rolexiin. No, Omega Seamaster on vielä kokematta...

e. B & R ovat kuvissa tosi hienoja ja muotoilultaan noin niinkuin ensiajattelen hienoja. Todellisuus olikin sitten jotain ihan muuta...

^ Mikä B&R:ssa todellisuudessa sitten mättää?

TMZ sanoi:
^ Mikä B&R:ssa todellisuudessa sitten mättää?

Muotoilu. En kelloteknisesti osaa sen kummemmin kantaa ottaa, mutta jos laitetaan 45 mm Panerai Radiomir ja 42 mm B & R (neliskanttinen) vuorotellen ranteeseen, niin ero on aivan tajuton. Pitää muistaa, etten näitä asioita minään ainoina totuuksina sano, vaan nimenomaan oman kokemukseni ja omien mieltymysteni kautta. Mutta selkein pettymys kelloistani on ollut monella eri mittarilla (viimeistely, yleinen laatuvaikutelma=fiilis ja miten kello istuu ranteeseen) ollut tuo B & R 42 mm. Tuo 42 mm möllykkä oli jotenkin niin uskomattoman epämukava laitos ranteessa, ettei tosikaan. Ja mm. Tagin monaco on samanmuotoinen (tosin pienempi) ja ihan älyttömän paljon mukavampi kädessä.

Henk.koht. B&R:n probleemi on siinä, että kuvissa ne näyttävät hyviltä, mutta ranteessa aika kauheilta. Monaco on ranteessa tyylikäs, B&R näyttää pitsalaatikolta, joka yrittää vähän liikaa :)

Itse olen kerran moista sovittanut ranteeseen, eikä se minusta niin huonolta tuntunut ranteessa. En tosin haekaan kellolta täydellistä istuvuutta tai keveyttä, vaan tykkään siitä, että kellon tuntee kädessä. Se, miksi itse en päätynyt kelloon oli sen ominaisuudet suhteessa hintaan. Se täytyy kyllä myöntää, että kuvissa näyttää hyvältä ja tyylikkäältä, mutta omaan ranteeseen sovittaessa siitä ei kyllä saanut juurikaan ahaa-elämystä.

Sami sanoi:
Henk.koht. B&R:n probleemi on siinä, että kuvissa ne näyttävät hyviltä, mutta ranteessa aika kauheilta. Monaco on ranteessa tyylikäs, B&R näyttää pitsalaatikolta, joka yrittää vähän liikaa :)

Exactly! :D

Tulihan putsattua Parnisin sisältä pölyt pois:

Olihan siellä muutamia hiukkasia kokoonpanon jäljiltä. Näitä ei varmaan kasata yhtä steriileissä tiloissa kun Genevessä.

Jälkeen kuvia ei tullut otettua.

Heti piti ottaa arkistokuvat tänään saapuneesta:

e9usuqa4.jpg

yquny5ud.jpg

Uusi kamera. Pitää opetella käyttämään, mutta äkkiseltään kokeiltuna kuvan laatu pomppasi känny/pokkaritasolta huimasti.

P1100054-001.JPG

Minun pokkarilla ei kummoisia kuvia saa, mutta ihan ok kuitenkin.. (^^^hienot sinitauluiset kuvissa :cheers )

12965145.jpg

12965146.jpg

K.K.Kello sanoi:
Uusi kamera. Pitää opetella käyttämään, mutta äkkiseltään kokeiltuna kuvan laatu pomppasi känny/pokkaritasolta huimasti.

P1100054-001.JPG

Haluaisin joskus omistaa tällaisen. Törkeä hieoudessaan!

Erittäin maukas.

Tuo PO näyttää jääneen pahan kerran jumiin.

Siitä ja tuosta Luminoxin kuvasta tuli mieleen joskus aiemmin ottamani kuvakokeilu. Paremmalla valolla ja kalustolla vastaava kuva voisi olla ihan hyväkin:

0i4u.jpg

Näkyy tuo viisarin nykiminen havainnollisesti. Idea ei ole uniikisti oma, vaan olen jossain nähnyt jotain vastaavaa.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back