Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Nonniin saatiin Getatilta vastausta ja syytä miksi vastaukseen meni näin kauan.

Nykyisellä sopalla kellon hinnaksi tulee hieman yli 200e sis. postikulut. Getat on kuitenkin löytänyt uuden valmistajan, joka valmistaa laadukkaimpia koppeja sekä safiirilaseja nykyista valmijataa halvemmalla. Jos jaksamme odottaa 4 kk, niin saadaan sama kello hintaan 140e.

Uskon että osa ei haluaa odottaa niin pitkään ja taas osa ei haluaa maksaa 200e kiinakellosta. Miten haluaistte tehdä?

Binh sanoi:

Nykyisellä sopalla kellon hinnaksi tulee hieman yli 200e sis. postikulut. Getat on kuitenkin löytänyt uuden valmistajan, joka valmistaa laadukkaimpia koppeja sekä safiirilaseja nykyista valmijataa halvemmalla. Jos jaksamme odottaa 4 kk, niin saadaan sama kello hintaan 140e.

Uskon että osa ei haluaa odottaa niin pitkään ja taas osa ei haluaa maksaa 200e kiinakellosta. Miten haluaistte tehdä?

Äänestyksen paikka?

^ Once again, kyllä se taitaa olla äänestyksen paikka :D

ps. Valitettavasti minun täytyy sanoa, että tiputtaudun tästä hässäkästä pois... Minulle jopa tuo alkuperäinen 150e hintataso oli sitä luokkkaa, että liittyäkö vaiko ei.. Ja vahvistuksena päätökseen eilen tuli tieto, että lähden syksyllä Lahteen opiskelemaan, joten jokainen sentti on yritettävä säästää.. Eli nro 11 on vapaana, tosin se on ensisijaisesti varattuna mr. Ylkelle, joka luovutti ystävällisesti kyseisen paikan minulle aiemmin.

Binh sanoi:

Eli kustomoidun Getat-kellon valmistuskustannukset ovat pompsahtaneet ~34% siitä, mikä oli Getatin ilmoittama tarkahko hinta-arvio kellolle hankkeen alkutaipaleella?

Abendigo sanoi:
^ Once again, kyllä se taitaa olla äänestyksen paikka :D

ps. Valitettavasti minun täytyy sanoa, että tiputtaudun tästä hässäkästä pois... Minulle jopa tuo alkuperäinen 150e hintataso oli sitä luokkkaa, että liittyäkö vaiko ei.. Ja vahvistuksena päätökseen eilen tuli tieto, että lähden syksyllä Lahteen opiskelemaan, joten jokainen sentti on yritettävä säästää.. Eli nro 11 on vapaana, tosin se on ensisijaisesti varattuna mr. Ylkelle, joka luovutti ystävällisesti kyseisen paikan minulle aiemmin.
Mitäs olet lähdössä opiskelemaan? Itsekin odottelen tuloksia pääsykokeista. :)
Onnittelut opiskelupaikasta! :D

Jos tahtoa löytyy niin voi selvittää myös, mikä maksaa. En nyt muista ulkoa, oliko näin, mutta esimerkkinä kaksi eri väriä taulussa tulnee maksamaan enemmän kuin yksi. Kaksi eri sapluuna, tuplatyö.

EJL sanoi:
Mitäs olet lähdössä opiskelemaan? Itsekin odottelen tuloksia pääsykokeista. :)
Onnittelut opiskelupaikasta! :D

Kiitän !

Kultasepänalan koulutukseen olen lähdössä! Pääsen tekemään pikku näpertelyä :) Kannattaa seurailla koulun nettisivuja, sinne ne julistavat valitut nimet yleensä ensimmäisenä. Sieltä mäkin bongasin ne eilen sattumalta.

Laitoin äänestyksen pystyyn, miten haluatte edetä tästä. Jos teillä on joku muu idea, niin ehdottakaa tänne.

Kellohain ehdotus käyttöön.

Itselleni sopii oikeastaan kumpi tahansa jälkimmäisistä, mutta 200€ en ole valmis tähän juuri nyt pistämään pistämään.

Tsekataanko sitä sisämarkkina tuottajaa? Eikös se hintahaarukka ollut jossain 200-250 €/ pannu?

Aloitetaan alusta, EU:n sisältä valmistaja ja vähemmän Paneraihomagemainen. http://www.fewsome.com/studion/default.asp?myload=249575&sellang=fin&currency=eur tommosen saa 220€:llä.

Ei-osallisena projektiin pitäisi ehkä olla sekoittamatta pakkaa, mutta mahtaisikohan Manbushijiestä olla apua ( http://manbushijie.com/ )?
Ei ainakaan suoraan mainitse että customointi olisi mahdollista, mutta eipä kysyminen maksa kuin organisoijan aikaa ja vaivaa?

En omaa henk.koht. kokemusta kyseisestä firmasta, mutta kyseinen nimi on ulkomaisilla foorumeilla välillä vilahdellut.

Mulle ainakin kaikki käy, äänestin valmiudesta maksaa 200€. Mutta jos päädytään uuteen kellomalliin (/toimittajaan), niin sitten projekti pitäisi enemmän tai vähemmän aloittaa alusta, mua ei ainakaan tuollainen fewsome kello kiinnosta yhtään.

Äänestys suljetaan to 20.6 klo 12:00

Olen paihoillani, mutta kun pitkittyy niin mutkistuu - jättäydyn junasta pois. Varausnumero 39 on vapaa.

Projekti on silti kiinnostava. Seuraan hieman haikein mielin sivusta sen etenemistä.

Sorry :(

Haluan pysyä nykyisessä kellossa ja mahdollisimman hyvin alkuperäisessä hinta-arviossa. Nyt esillä olevat 140 / 200 € ovat ilmeisesti edelleenkin veropetoshintoja, joista puuttuu ostajan velvollisuudeksi tuleva alvimaksu (33 / 48 €), vaikka kellot eivät jäisikään tulliin.

Vakavassa harkinnassa on jopa pois jättäytyminen tästä mutkistuneesta diilistä, mutta katsotaan nyt, mihin ratkaisuun päästään. Hinnan on kuitenkin vastattava lopputulemaa, ja pelkkä Kellofoorumin kustomointi ei tuo minulle hirveän suurta lisäarvoa.

Jos varausnumero 39 on edelleen vapaa niin varaisin sen ;D

Joudun valitettavasti jättäytymään kelkasta, pitkän harkinnan jälkeen aion kuitenkin sijoittaa johonkin "aitoon" kelloon ja täten tämä projekti jää valitettavasti kokematta. Seuraan kuitenkin sivusta mielenkiinnolla

"Vähän" on usko mennyt, mutta katsellaan. Olen ehkä luonteeltani pessimisti. Hiemen ihmettelen tuollaista aito kello juttua. Eihän tästä mikään leikkikello pitänyt tulla. Jos taas tarkoitetaan merkkikelloa? Niin sitten juttu on toinen.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back