Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Binh sanoi:
Hyvä homma! Meillä on nyt voittaja, eli logo sijainti on kahdentoistan alapuolella. Sopamme on nyt maustettu, ei muuta kuin liesi päälle ja odottamaan.

2rdxohu.jpg

Kysyn Getatilta vielä lopullinen hinta kellolle, sen jälkeen tilaukset sisään. Toivottovasti saadaan kohtuullinen tarjous.

Eikö me äänestetä osoittimien väristä lainkaan? Esikuvassahan sekuntiosoitin on erinvärinen kuin tunti- ja minuuttiosoittimet. Tuleeko isommat mustana ja sekunti valkoisena vai miten se on?

Niin, tuosta kellon vaihdosta ja voitolle jäämisestä. Oma tunnukseni murossa on jak ja olen vaihtanut kelloa liikaakin ja aina rehellisesti sanonut, että pataan tuli.
Paras kommentti siellä viesteihini oli, trolli jne. Tuo tuli siitä kun sanoin, että en pidä Rolexin kiiltavistä keskipaloista. En edelleenkään pidä niistä ja parissa omassa Rolexissa semmoiset on ollut.
En myöskään ole koskaan pitänyt Paneraita jumalkellona ja se on kamalaa. Olen silti tilaamassa tätä "Panerai" kopiota.

Seuraan molempia foorumeita, ehkä muroa enemmän. No tämä tästä. Katsotaan mitä tästä kellosta tulee. Vai kaatuuko johonkin? Hieman skeptinen olen, mutta mukana kuitenkin.

Nöööy eikös äänestyksen pitänyt olla vielä klo 14 asti auki? Olisin äänestänyt klo 3 viereen! Noh. syteen tai saveen...

Off topic: Minäkin kävin läiskäsemässä tuon O. Seppälän kirjoitukselle kommentin. Ihmettelen kyllä tuota wanna-be-kellomies kommenttia. :D Mutta mun mielipide asiaan on, että ei ainakaan tämmöistä;

janis81 sanoi:
Ja kunhan tilaus on pulkassa, 50 postausta kuvien kera Muroon :)

Vaikka vitsinä heititkin, asian vois jättää tähän ja olla aloittamatta KF vs. Muro sotaa. Siinä ei luultavasti menisi muuta kuin meidän maine pienempänä yhteisönä. Ei aloiteta turhaa tappelua, vaikka Seppälä meitä vähän nokitteli. Ei anna kypsää kuvaa meistä, jos parista "rakentavasta" kommentista provosoidutaan. Hoidetaan asia kohteliaasti kuin herrasmiehet, kasvatetaan yhteisöämme mahtavalla ryhmähengellämme ja näytetään närhen munat! ;)

Laitoin äänestys poikki aikaisemmin, koska meillä on jo selvä voittaja. Äänestäneitä oli 35 kpl, eli 15 ääniä on antamatta. Logon sijainti 12:n alapuolelle sai huikeat 24 kpl ääniä. Jos vaikka muut äänestyksessä olevat valinnat saisivat 15 kpl ääniä, niin ei se kuitenkin vaikuttaa tulokseen. :cheers

Voisiko joku taitava luoda meillä luonnoksen miltä kellomme tulee näyttämään?

Olen samaa mieltä että on ihan turha alkaa riitelemään toisten kelloketjulaisten kanssa. Kellofoorumi on rakenteeltaan niin paljon parempi että aikaa myöten kasvanee muista ohi joka tapauksessa, varsinkin kun tunnettavuus kasvaa. Ja jos joku ei halua kellofoorumille tulla niin sehän on ihan oma valinta.

pietu sanoi:
Eikö me äänestetä osoittimien väristä lainkaan? Esikuvassahan sekuntiosoitin on erinvärinen kuin tunti- ja minuuttiosoittimet. Tuleeko isommat mustana ja sekunti valkoisena vai miten se on?

Voidaan me äänestää viisareiden väristäkin, jos haluatte. Tämä tosin nostaa hintaa, sen takia jätin myös solkia äänestämättä. Säästettiin siitä 10 dollaria. :)

DSC_0125.jpg

DSC_0157.jpg

DSC_0122.jpg
Tämä on tälle hetkellä valittuna.

DSC_0142.jpg

DSC_0132.jpg

Mulle sopii vallan mainiosti tuo oletus viisari-setti, eli mustat (lumelliset) tunti- ja minuuttiviisarit, sekä valkoinen sekuntiviisari.

E: Ei lähdetä turhaan provosoimaan muron puolella. Asiallinen kellojen ympärille keskittynyt keskustelu ja ammattilaisten läsnäolo varmasti houkuttelee väkeä kellofoorumin puolelle luonnostaan ilman suurempaa mainostamista. Vastakkainasettelu näiden kahden tahon osalta on turha.

stts sanoi:
Mulle sopii vallan mainiosti tuo oletus viisari-setti, eli mustat (lumelliset) tunti- ja minuuttiviisarit, sekä valkoinen sekuntiviisari.

sama

Minustakin se näyttää hyvältä, kun on musta viisarit ja valkoinen sekuntiviisari. Eikö tuo sininen setti näyttää aika muoviselta. Kukakohan sellaista ostaisi?

Alkupostissa lukee kyllä, jotta kaikki kellot varattu, mutta tarkistampa vain että vieläkö völjyyn mahtuu? Ainakin nro. 37 näyttäs tyhjää. Mikäli mahtuu vielä messiin niin varataan pois =)

Itse olisin valmis maksamaan lisää sen 10$ vai mitä lienee nuo viisarit, jotta tähän projektiin saataisiin joko noi "teraksiset" tai "kullatut" viisarit. Nuo mustat näyttävät valmiissa kellossa todella tylsältä. Ja Antille sellaisia terkkuja, että kyseles Binhiltä miten Don jahon kellojen kävi.

Antti Hotarille on varattu nro 37. Abendingo varmistaa vielä itse Don Jaholta hänen peruutuksista.

Miltäköhän nuo hopeiset ja kultaiset viisarit näyttävät kellossa? Kerkeätkö luonnostamaan niitä photarilla?

Voin tekaista parin tunnin päästä pari photaroitua kuvaa siitä mihin ollaan nyt päästy. Samalla voin laittaa pari eri versiota noista viisareista.

Laitetaas ehkä hätäisin photari esille...

1. "Kullattu"
12292199.jpg

2."Hopea"
12292200.jpg

3. "Musta"
12292201.jpg

Herra Cydonia tiputtautui pelistä pois pitkän harkinnan jälkeen, joten paikka nro 17 on odottamassa täyttäjäänsä!

Vielä kun indeksi-lumet saisi äänestyksen voittaneen mukaiseksi/suuntaiseksi niin saisi viisarit paremmin "viivalle". Jos viisareissa päädytään muuhun kuin mustarunkoiseen, niin kiiltävänä "hopea" mukailee paremmin kuoren väriä.

Mitä viisareihin tulee niin täältä ääni mustarunkoisille. "Kultaisille" instant skip. Tämä heti näin uuden foorumilaisen mielipiteenä =)

Ykkönen ehdottomasti. Murosta sen verran, että siellä on tullut törmättyä älyttömään ahdasmielisyyteen. Näen kaikenlaisen monimuotoisuuden olevan harrastusta eteenpäin potkivaa touhua, siksi muro ei ole saanut itseltäni kuuden vuoden aikana yhtään kirjoitusta, enkä ole jaksanut siellä enää vuosiin kahlata. :party

Ykkönen paras, mutta en tiädä onko kuitenkaan lisähinnan arvoinen. Menee mustillakin.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back