Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Tiedän jo etukäteen, että kustannukset karkaisi käsistä, mutta kiva yksityiskohta olisi huoliteltu K-kirjain kruunun kärjessä.

Tai miten olisi vain "LIMITED", KISS.

Jos vielä on kelloja vapaana niin olisin kiinnostunut yhden ostamaan.

Ja alla oleva versio miellytti silmää.
Binh sanoi:
Musta koppa + ruskeat remmit = sopii hyvin sekä mustien että ruskeiden kenkien kanssa.

Onko asia näin? :what Minusta ruskea remmi ja musta kello näyttää paremmalta kuin perinteisen koko mustan kellon kanssa.

OFFICINE+PANERAI+-+PAM504+Radiomir+Composite%C2%AE+Black+Seal+3+Days+-+47mm+(1A).jpg

Otanpa huvikseni ton 48. Periatteessa tämä kopio hommat tökkii mutta kokeillaan.

Musta PVD ja vaalean ruskea nahkaranneke passaisi mulle.

Tämä tarkoittaa sitä, että kaikki kellot on varattu!

kanikune sanoi:

No ei mennyt pitkään! :D

Googlasin lisää noita tavaramerkkiasioita:

Fyysisiä tavaramerkkejä:

Grown guard:

http://www.ipo.gov.uk/tmcase/Results/1/UK00002162911

Kotelot:

http://forums.watchuseek.com/f71/panerai-crown-guard-genius-pain-224092-3.html#post1605667

Rekisteröidyt tavaramerkit (tekstit):
SLYTECH
MARINA MILITARE
LUMINOR DAYLIGHT
OP (the funny arrow symbol)
ZEROGRAPH
LUMINOR
RADIOMIR
PANERAI
MARE NOSTRUM
SEALAND
ARKTOS
BLACK SEAL

Linkkejä:

http://www.ipo.gov.uk/tmownerid/search?domain=1&id=86535&app=0&mark=UK00002162911

Summa summarum:

Teräskuorinen (harjattu tai kiiltävä, ei kuitenkaan PVD) Radomir tyylisen kopan päälle tehty homage näyttäis olevan "laillisesti" mahdollista. Ainakin näin maallikon silmin.

Ok etusivulta pitäisi löytyä onko mahtunut 50 joukkoon. Mistähän siellä. Ikänäkö haittaa. Okei llöysin vastauksen, olen varauslistalla numero 32. Numerolla mikä kelloon on kaiverrettu ei ole merkitystä.

kanikune sanoi:

Mahtavaa! Jos löytyy vielä kiinnostuneita, niin laitetaan varalistalle.

Äsän:n ehdotus suomenkielisestä tekstistä kiehtoo myös hieman minua. Mutta xx/50 merkinnän puuttumisesta olen eri mieltä. Kyllä sarjan rajallisuuden tulee käydä ilmi jotenkin. Jos takapuolelle kaiverrus nostaa hintaa, niin sitten tauluun. Saisikohan joku tehtyä paffin viimeisestä kuvasta version jossa limited teksti olisi korvattu vaikka "RAJATTU" tekstillä. Toisiko hieman S.U.F fiilistä mukaan ;D

pietu sanoi:
Summa summarum:

Teräskuorinen (harjattu tai kiiltävä, ei kuitenkaan PVD) Radomir tyylisen kopan päälle tehty homage näyttäis olevan "laillisesti" mahdollista. Ainakin näin maallikon silmin.

Eli harjattu kotelo olisi se mitä tavoitellaan...

Nuo kellotaulun indeksit on suoraan paneraityyliä. Mitä jos ne olisitvat ympyröitä? Vartit isompia? Tulisi hieman enempi suklarifiilistä ja omaleimaisuutta?

Nyt olis varmaan hyvä tehdä sellainen kokoava äänestys, niin saisi muutamat asiat ns. lukittua...

kanikune sanoi:
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.

Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.

Toivoisin että kaksi kelloa varanneet luopuvat hyvässä hengessä toisesta.

EDIT: Binh voisi ottaa asiasta kopin.

juhapekkap sanoi:
Äsän:n ehdotus suomenkielisestä tekstistä kiehtoo myös hieman minua. Mutta xx/50 merkinnän puuttumisesta olen eri mieltä. Kyllä sarjan rajallisuuden tulee käydä ilmi jotenkin. Jos takapuolelle kaiverrus nostaa hintaa, niin sitten tauluun. Saisikohan joku tehtyä paffin viimeisestä kuvasta version jossa limited teksti olisi korvattu vaikka "RAJATTU" tekstillä. Toisiko hieman S.U.F fiilistä mukaan ;D

Tuo S.U.F. fiilis mullakin oli vähän mielessä. Mutta pelkkä RAJATTU ei ehkä aukea riittävästi, mites toimisi RAJATTU SARJA?

Numerointi pitää mun mielestä kellossa olla, mutta jossain muualla kuin taulussa. Takakannen kaiverrus ei voi nostaa hintaa liikaa, se on kuitenkin käsityötä joka on Kiinassa halpaa. Takakannen kaiverrus voisi mun mielestä sisältää myös tekstin "Kellofoorumi.com" (tai ilman .com:ia) eli esim seuraava kokonaisuus "Kellofoorumi.com rajattu sarja XX/50".

Pitää katsoa jos illalla ehtisi muokkaamaan mitä näen mielessäni edestä ja takaa...

stts sanoi:
kanikune sanoi:
Hankkeen suosion vuoksi vierastan vahvasti useamman kellon varaamisen nimimerkille/henkilölle näin rajallisesta määrästä.

Hamstraaminen voi olla kivaa, mutta ei kuulu mielestäni herrasmiestapoihin herrasmiesfoorumilla, eikä varsinkaan tässä tapauksessa.

Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.

paff sanoi:
Mitenkäs tämä? Kaikki kunnia Sepi47:lle! Hyvältä näyttää, mutta mielestäni limited edition kaipasi hieman väriä. ;) Muokkasin myös logoa hieman simppelimmäksi. Handwind -> Handwound

12266564.jpg
Muutoin hyvä, mutta teksti pois ja logo tekstin paikalle. Mitä vähemmän taulussa on kamaa sitä parempi. Pikkusekunti tosin sopii mainiosti. Kello on huomattavasti kompaktimpi kun taulun yläosa on mahdollisimman tyhjä.

EJL sanoi:
stts sanoi:
kanikune sanoi:

Eipä tuolla taida muilla kahta olla kuin minulla. Toisen meinasin lahjaksi antaa samaan talouteen, mutta jos siitä ongelma tulee, niin voin kyllä toisesta luopua.
Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappaletta ;)

Binh sanoi:
EJL sanoi:
stts sanoi:
kanikune sanoi:

Minun mielestäni ei ole reilu muuttaa pelisääntöjä jälkikäteen. EJL:llä ja Don Jaholla on varaukset kahteen kelloon. Luulen, että toinen tulee omaan käyttöön ja toinen menee lahjaksi. Kiitos kun varasitte kahta kappaletta ;)

Omalta osalta voin tuosta toisesta luopua, jos joku foorumilainen kellon haluaa. Katsellaan nyt kuitenkin. että löytyykö halukkaita.

Ja herrasmiestapoihin varmaan kuuluu näin herrasmiesfoorumilla kun ollaan, että tällaiset jutut voidaan myös kohteliaasti hoitaa vaikka YV:llä. Eikö? :)

Itse tykkäisin kovasti, että kellotaulussa näkyisivät jokaiset tunnit numeroina, eikä viivoina 1-12 asti :eatdrink. Lisäksi ruskea ranneke olisi hyvä.

Abendigo sanoi:
Itse tykkäisin kovasti, että kellotaulussa näkyisivät jokaiset tunnit numeroina, eikä viivoina 1-12 asti :eatdrink. Lisäksi ruskea ranneke olisi hyvä.

Tuota voisi joku photaritaitoinen kokeilla. Periaatteessa 3, 6, 9, 12 voisi olla esim. hieman isommalla fontilla ja "välitunnit" pienemmällä.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back