Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Getat + Kellofoorumi = Limited Edition

Moro,

Mulle numero 35!

Numerot C8, ja C12 miellyttää silmää eniten. Varaan numeron 14.

Eka postaus tänne foorumille ja varaisin 31. Jeyenne Olkoon tämä sitten itselleni vaikka se 31-vuotis syntymäpäivälahja.

Ulkonäkötoive
b_1347288443038004400.jpg

Itselläni on tämmöinen visio kellon tekstistä.

Siinä on Edition Limitee ja Kellofoorumi, koska sehän on foorumimme limited edition erä :P

On kyllä tylsää, jos taulussa ei lue mitään. Sehän on sama kuin normaali homagessa. Sen sijaan jos siinä lukee EDITION LIMITEE, niin ihmiset alkavat kiinnostua siitä. Ja kun siinä lukee vielä KELLOFOORUMI, niin se kyllä menee heiltä yli hilseen. Mikä ihmeen kellofoorumi edition limitee? Mistä voisin saada tuollainen kello? Too late, buddy! :D

2upxmj6.jpg

Taulussa voisi olla tuon Limited... Tekstin lisäksi KF=KelloFoorumi, eli olisi lyhennettynä. Tai jos ois olemassa kellofoorumin logo, mutta ei tuota koko pitkää tekstiä Kellofoorumi. Se kyllä voisi olla sitten taakse kaiverrettuna koko pitkänä.

Vain ajatuksiani...

Binh sanoi:
Itselläni on tämmöinen visio kellon tekstistä.

Siinä on Edition Limitee ja Kellofoorumi, koska sehän on foorumimme limited edition erä :P

On kyllä tylsää, jos taulussa ei lue mitään. Sehän on sama kuin normaali homagessa. Sen sijaan jos siinä lukee EDITION LIMITEE, niin ihmiset alkavat kiinnostua siitä. Ja kun siinä lukee vielä KELLOFOORUMI, niin se kyllä menee heiltä yli hilseen. Mikä ihmeen kellofoorumi edition limitee? Mistä voisin saada tuollainen kello? Too late, buddy! :D

2upxmj6.jpg

Binh, komppaan tätä. Kellofoorumi teksti pitää näkyä kokonaisuudessaan taulussa!

Samaa mieltä, ei tuota koko KELLOFOORUMI -tekstiä. Takana se voi lukeakin mutta ei millään kellotaulussa.
"45 tai 47mm Radiomir Style Brushed Steel Case" ois omaa silmää eniten miellytävä, taulu ehdottomasti sandwich jossa 9:n vieressä sekunnit.

Binh sanoi:
Mikä näistä miellyttää sinua eniten?

wgzkn.jpg

Ei mikään noista. Sanon ei kaikille joissa on tuo kamala lukko :-)
Ja jos siinä lukee vielä Kellofoorumi niin meillä on kasassa kunnon klassinen mainoskello.
Olen varma että tällä kellotietämyksellä saadaan ideoitua jotain omaiperäisempää ja tyylikkäämpää
kuin wanna-be-panerai-mainoskello. Idea on loistava mutta ei näin.

Edit: En tiedä onko edes mahdollista mutta tilataan vaikka nippu vanhoja Seikoja ja pyydetään kellokoulua
tekemään niin uudet KF taulut. Olisi jokin syy miksi sen voisi laittaa ranteeseen- tuollaista kiinakopiota en kehtaa laittaa.

c4, c6 ja c11. Nämä mielyttävät eniten.

JH1978 haluaisi varata 22. Eniten miellyttää C6 ja C11

Ei mua haittaa Panerai look, ei tarvitse kun katsoa, paljonko Rolexia on kopioitu ihan kunnollistenkin merkkien toimesta....Niin ei hävetä..sana Kellofoorumi tekee siitä omaleimaisemman...kimppaan siis Binhiä....

Juuri niin- kunnollisten merkkien toimesta.

C6.

312 on hankintalistalla kun budjetti on kasassa joten tää lievittäisi tuskaa odottaessa.. :).

Kellofoorumi-teksti mielellään sinne takapuolelle, taulussa näyttää vähän liikelahjamaisen halvalta (no hard feelings :-\ ).

Mun mielestä pelkkä logo, esim tuo kellofoorumin yläkulmassa oleva K logo yksinään tuohon keskelle ylös 12:sta alle (tai tuohon 6:sen yläpuolelle) olisi täydellinen. Panerain hienous (ainakin mulle itselle) on tossa äärimmäisen selkeässä ja yksinkertaistetussa lookissa. Jos sen laittaa täyteen tekstiä ja logoja yms, menee hohto kokonaan. Vähän sama kun AC/DC tulisi ja rupeis vetään progea. Ei toimi. Panerain kronotkaan yms ei ainakaan henk. koht. sytytä juurikaan.

Takataulu on sitten ihan sama mitä siellä lukee, ulkokehällä vois hyvin lukea esim Kellofoorumi, Limited Edition x/50. 2013. yms.

Jos jollain on joutilasta aikaa niin tuo 312 taulun kun saisi tuolla logolla hahmoteltua olisi kiva nähdä minkälainen tulisi. Tekisin itse mutta tällä uudelle koneella ei ole tällä hetkellä vielä kuin paint niin menee ainakin alkuviikkoon että saan softat asenneltua..

Mun 0,02c.

Mulla ei ole tarkoitus laittaa ranteeseen, vaan hauska lisä vitriiniin. On hienoa, jos kelloilla on joku tarina. Tällä on, vaikka hinta olisi vain 150e...

Enemmistöhän päättää mitä tekstejä tauluihin tulee. Jos halutaan pysyä simppelinä, niin pelkkä tuo "Limitee edition" -tekstit on ihan ok.

Minä itse haluan kellotauluun ainakin "kellofoorumi" ja "limitee edition" tekstit

Puollan myös Kellofoorumi tekstin käyttöä taulussa. Sehän tässä onkin se hauska juttu. KF ei vielä kerro kovinkaan paljon.

Joo Kello foorumi ja Limiteetä kannatan ja miehekäs äijä koko ainakin 44mm

Numero 44 tänne kiitos! Noista c6 miellyttää omaa silmää eniten. Simppeli, ei liikaa kikkailua.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back