Ensimmäisen ’laatukellon’ valinnan vaikeus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AML
  • Aloitettu Aloitettu

AML

Uusi jäsen
Terve!

Kelloraha-kassa alkaa täyttyä ja sitä mukaa innostus kasvaa. Olen saanut raakattua potentiaalisen ostoksen seuraaviin malleihin, ja nyt kuulisin mielelläni mielipiteenne puolesta ja vastaan - väittely alkakoon. :)
Omega Seamaster 300M / Aqua Terra
Rolex Datejust / Oyster Perpetual

Hankinnassa todennäköisimmin kello joko vuodelta 2017 tai 1993. Täsmennettäköön, että kellon olisi suotavaa säilyttää arvonsa suht hyvin ja toimia hyvin jokapäiväisessä käytössä, niin puvun kuin shortsien ja pikeepaidan kanssa yhdistettynä.

Suklaria useimmat eivät varmaankaan miellä pukukelloksi, joten Seamaster 300M jäisi ainakin minun mielestäni pois jos sellaista tarvitaan.

Seamaster on noista vähiten puvun kanssa sopiva, mutta menee kyllä muualla kuin paremmissa (pukukoodillisissa) juhlissa. Tosin sellaisissakin näkee jengillä nykyään Suuntoja ja Polareita sekä älykelloja ranteissa... ja Aqua Terra sopii tumman puvun kanssa Bondillekin.
Muuten nuo ovat aika saman tyylisiä keskenään myös jälleenmyyntiarvoa ajatellen, joten oma maku ratkaisee.

Kiitos kommenteista, nyt on vaihtoehdot raakattu neljästä kolmeen!

Omega Seamaster Aqua Terra Co-Axial 38mm olisi mun vainta.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back