Ei rannekello vaan...

Nenianup

Uusi jäsen
Onko teillä mitään mielenkiintoisia seinäkelloja, herätyskelloja tai muita "ei rannekelloja"? Olen itse pidemmän aikaa halunnut hankkia kellomiehelle uskottavan seinäkellon joten vihjeitä ja suosituksia otetaan vastaan.

Aloitan itse viime Aasian matkalta mukaan tarttuneella herätyskellolla:

Vs: Ei rannekello vaan...

Tuo on hieno. Paljonko kustansi? :drool

Muistelisin että noin 35€, tuota mallia löytyi ainakin vähän aikaa sitten Amazonilla suunnilleen samaan hintaan. Tuo retro fiilis vaan viehätti tuossa sen verran että oli pakko tuoda kotiin ;D

Minulla on seinillä muiden kellojen lisäksi kolme erilaista, väristä ja kokoista Mondainen asemankelloa.

Tanskalaista muotoilua, Georg Jensen´in ilmankosteusmittari, kello ja ilmanpainemittari.

drZa6a2.jpg

http://www.georgjensen.com/europe/living/clocks-and-weatherstations

arbit sanoi:
Minulla on seinillä muiden kellojen lisäksi kolme erilaista, väristä ja kokoista Mondainen asemankelloa.

Pics or it didnt happen ;)

Nuo Georg Jensenit... Wow!!!

Tuossa on se iso, 40 cm.

Sori huono laiska kuva.
Tuon lisäksi on punareunainen 25 cm ja pieni tuon vaalean värimaailman minikello, joka on seinällä mutta voisi olla myös pöydällä, siinä opn myös alarm.

Liitteet

• mondaine_iso.webp
    mondaine_iso.webp
    68,2 KB · Katsottu: 57

George Nelsonin Ball Clock.
Valitettavasti ei ole vintage, vaan Vitran uustuotantoa.

WP_000435.jpg

pietu sanoi:
Tulipa mieleen tätä lukiessa. Tilasin muutaman tällaisen. Ajattelin askarrella kakaroiden kanssa joskus sateisena syyspäivänä.

No ei ole ainakaan hinnalla pilattu.

Tiedä sitten onko mielenkiintoinen tai ei mutta mulla referenssiaikaa näyttää tämä:
http://www.meinbergglobal.com/english/products/anz14.htm

arbit sanoi:
Tuossa on se iso, 40 cm.

Sori huono laiska kuva.
Tuon lisäksi on punareunainen 25 cm ja pieni tuon vaalean värimaailman minikello, joka on seinällä mutta voisi olla myös pöydällä, siinä opn myös alarm.

Mondainea olen itse myös kovasti miettinyt vaihtoehtona, kiitos kuvasta :goodjob

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back