Bremont

Bald Eagle

Jäsen
Palailin tuossa äskettäin Englannista ja siellä osui silmiini ihan mukavan näköinen ja oloinen Bremont. Uudesta WatchTime julkaisusta löytyi sitten vielä mainos aivan mahtavan oloisesta Bremont U-2 ajannäyttäjästä.
Itselläni ei Bremontin kelloista ole juurikaan tietoa saati kokemusta. Mitäs arvon kellotietäjät sanovat merkistä ?

Vs: Bremont

Itse olen kyseistä merkkiä himoinnut nyt melkein vuoden verran ja täälläkin sitä hieman hehkutellut. Olen vähän ihmetellytkin, ettei kukaan ole tarttunut kiinni :). Bremontin mottohan on Tested beyond endurance eli he testaavat kaikki mallinsa ns loppuunasti, joten he todella taitavat tietää mitä kellot kestävät. Muistaakseni ainakin MB ja Supermarine malleissa teräs on kovetettu Sinnin tapaan erittäin lujaksi ja taisi olla luokkaa 2400 vickerin asteikolla eli tuplaten Sinniin nähden. Myös lämpötilan muutoksen keston pitäisi olla ensiluokkaista. MB malli on kehitetty yhteistyössä Martin Bakerin kanssa ja tulisi siis moitteetta kestää heittoistuimen aiheuttama kiihtyvyys, mikä on ilm luokkaa 15G. No, tämä nyt on vähän tyhmä, kun ei ole heittää mitään rautaisia faktoja vaan kaikki perustuu muistiin siitä, mitä on joskus jostain lukenut :).

Ehdoton oma lemppari on jokatapauksessa Bremont Supermarine S500. Myös MB ja Solo mallit ovat kyllä erittäin hionoja

Bremont-s500-Supermarine-WRIST.jpg

henri p sanoi:
Ehdoton oma lemppari on jokatapauksessa Bremont Supermarine S500. Myös MB ja Solo mallit ovat kyllä erittäin hionoja

Bremont-s500-Supermarine-WRIST.jpg
Tuo on minunkin mielestäni pirun hieno. Tykkään itse tästä, ja teräsranneke on minulle pakollinen:
bremont-supermarine-500-bm12715.jpg

Houkuttelevan näköinen tuo S500 ja muutama muukin malli kuten tämä LE:

Bremont+P-51.jpg

Ihan en ole varma ovatko kuitenkin hieman yläkanttiin hinnoiteltu. Toisaalta nämä ovat koneiltaan verrattavissa esim. entry-level IWC:ihin, mutta toisaalta kuorissa vievät voiton ja hintaluokka sama joten... Olisi kiva käpystellä ihan livenä, niin osaisi ehkä vetää jotain oikeitakin päätelmiä mutun sijaan.

Olen yrittänyt löytää lomaillessa näitä, mutta aika harvassa ovat AD:t. Olisi tosiaan hieno päästä käpistelemään! Videoilla ja kuvissa näyttävät ainakin erittäin hienoilta.

Näitä on kylla lukuisia mielenkiintoisia videoita :)

http://www.youtube.com/watch?v=8uT16ERpNCY

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 294
Jäsenet
7 667
Uusin jäsen
Tommi_P
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back