Armand Nicolet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerpperi
  • Aloitettu Aloitettu

Jerpperi

Uusi jäsen
Eipä löytynyt täältä ko merkkiä niin aloitellaan nytten.
Onko kellään kokemuksia?
Itse katsellut näitä ja omaa silmää mielyttää kovasti

Vs: Armand Nicolet

Ko. merkissä minua on vaivannut svh-hintojen "puuttuminen". Näitä myydään pääasiassa valtavilla alennuksilla mm. amerikkalaisissa kellotavarataloissa.

Varmaankin ihan ok hankintoja mutta kannattaa muistaa, että kaikki heikossa brändimaineessa olevat tuotteet on hyviä "keeperinä", ja kalliita silloin, jos tekee mieli kierrättää käytettynä.

Esimerkki: http://www.ashford.com/us/watches/armand-nicolet/cat6003.cid

"Tynkä" wikipediassa: https://en.wikipedia.org/wiki/Armand_Nicolet

Hienoja laitteita eittämättä.

Mutta silti, hintamielikuva ja todelliset kauppahinnat ovat n. 60-80 % päässä toisistaan, jos ostaa liikkeen takuulla (=takuutta, ajattelen yleensä itse, jos vaihtoehtona on lähetellä tiukuja jenkkeihin).

Joo olen huomannut että varsinkin jenkkiläisistä tavarataloista saa isoilla alennuksilla. Gray market? Mielenkiintoista on myös omasta mielestäni se, että Amazon uk ja us on virallisia jälleenmyyjiä.

Jerpperi sanoi:
Joo olen huomannut että varsinkin jenkkiläisistä tavarataloista saa isoilla alennuksilla. Gray market? Mielenkiintoista on myös omasta mielestäni se, että Amazon uk ja us on virallisia jälleenmyyjiä.

Ei kai ole. Sori OT:

http://www.amazon.com/Armand-Nicolet-Automatic-Watch-9630A-NR-M9630/dp/B00WXWFDL4/ref=sr_1_1?s=apparel&ie=UTF8&qid=1460207081&sr=1-1&nodeID=6358539011&keywords=armand+nicolet

Tuossa mm. on kolmikanta, Ashford myy, Amazon on portaali, Amazon antaa takuun Asurionin toimesta.

Amazonit on aika erikoisia mestoja portaalina. Osan myyvät ja takaavat itse, osalle on vain portaali jne.

Amazonin FAQ sanoo näin kellotakuista:

"All watches sold on Amazon.com come with a warranty. To provide customers with the broadest possible selection, Amazon offers watches that are sourced through multiple distribution channels, and some manufacturers may not honor the manufacturer's warranty for watches sourced through certain channels. For the watches that do not come with a manufacturer's warranty, customers will receive a 2-year Amazon warranty, provided by Asurion, LLC."

Ainakin AN omilla sivuilla listataan retailerina
Mitenköhän takuu pelaa jos tulee ongelmia? Onko siinä sitten Amazonin vai AN takuu?

Liitteet

• uploadfromtaptalk1460210486808.webp
    uploadfromtaptalk1460210486808.webp
    28,9 KB · Katsottu: 36

Ah, hienoa. Jos he ovat AD, niin sitten heiltä ostettaessa pitää katsoa ostetun yksilön myyjänä Amazon ja "international/manufacturer warranty" kyseisessä keississä.

Tuo linkkaamani oli tosiaan tavara, jossa myyjä ei ollut amazon vaan he olivat vain portaalina.

Laatukellot myyvät myös molemmilla tavoilla, kansainvälisellä takuulla ja myyjän takuulla.
Kansainvälisen takuun tapauksissa tosin on jokin bulvaani välissä.

Sori, menin jo kauas AN-kelloista mutta ihan hyvä näistäkin puhua, niin tulee oltua tarkkana ostellessa.

Jep niin kannattaa olla. Ei ole kivaa laittaa 2-3k€ kelloon jonka kanssa sitten voi tulla vaikeuksia jos jotain menee peileen.

Itse en lähtisi ostamaan sellaista merkkiä mitä myydään kyseisellä tavalla! Tulee vähän Invicta mieleen, samaa sontaa...

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back